(Stater Motor)စတက္ေမာ္တာမလည္ပတ္နိူင္ျခင္းနွင့္ ့္စက္မနိူးျခင္းျပႆနာ အပိုင္း(၂)

(Stater
 Motor)စတက္ေမာ္တာမလည္ပတ္နိူင္ျခင္းနွင့္
့္စက္မနိူးျခင္းျပႆနာ အပိုင္း(၂)

1 ေမာ္တာမလည္နိူင္ပါ အင္ဂ်င္ကိုလည္းလွည့္မေပးနိူင္ပါ
     ေမာ္တာမလည္ျခင္းျပႆနာမ်ားမွာ......
ဘက္ထရီအားရွိ/မရွိေသခ်ာစြာစစ္ေဆးရမည္။
ဘက္ထရီ ငုတ္ေတြေခ်ာင္ေနလား အက္ဆစ္ ခန္းေနလား ေသခ်ာစြာစစ္ေဆးေပးရမည္။စတက္ခလုပ္ကိုလည္းေသခ်ာစြာစစ္ေဆးႀကည့္ပါ။ခလုပ္က အလုပ္မလုပ္ဘူးဆိုရင္လည္း ေမာ္တာမလည္ပတ္နိူင္ပါ။ေမာ္တာ ကာဗြန္ကုန္ေနျပီဆိုရင္လည္းေမာ္တာမလည္ပတ္နိူင္ပါ။ေနာက္တခုကေတာ့
ဆိုလိုနိူက္ကို စစ္ေဆးႀကည့္ရမယ္။ဝါယာႀကိဳးတစ္ေခ်ာင္းန႔ဲဘက္ထရီ(+)ငုတ္နွင့္ေမာ္တာဆိုလိုနိူက္ငုတ္ကို
တိုက္ရိုက္ေထာက္ႀကည့္ပါ။ေမာ္တာေကာင္းလ်ွင္
ခ်က္ျခင္းလည္ပါသည္။ေမာ္တာမေကာင္းလ်ွင္ မလည္ပတ္နိူင္ပါ။ထိုအခ်က္အလ်က္ေတြကို
ႀကည့္ျခင္းအားျဖင့္ ေမာ္တာမလည္ပတ္ျခင္းကိုသိရွိနိူင္ပါသည္။ေမာ္
တာမလည္ျခင္းေႀကာင့္ အင္ဂ်င္ကိုမလည္ေပးနိူင္ပါ။
2 ေမာ္တာလည္ေတာ့ လည္သည္ လည္အားမရွိ
      တခိ်ဳ႕ဆိုင္ကယ္ေတြမွာ ေမာ္တာေတာ့လည္ပါတယ္ လည္အားရွိလား မရွိလားေသခ်ာစစ္ေဆးႀကည့္ရမယ္။ေမာ္တာလည္အားမရွိတာက ဘက္ထရီအားနည္းလို႔လား
အရင္ဆံုးေသခ်ာစစ္ေဆးပါ။အားနည္းရင္လည္း
အပတ္ရည္ေကာင္းေအာင္မလည္နိူင္ပါ။ဆိုင္ကယ္ေတြမွာ ေရွ့မီးဖြင့္ႀကည့္  ေရွ့မီးေကာင္းမွ ဘက္ထရီအားရွိ/မရွိသိနိူင္ပါတယ္။ေနာက္ျပႆနာတစ္ခုကေတာ့
ေမာ္တာက ေဘးတိုက္ပြက္ျပီးလည္ေနရင္လည္း
လည္အားနည္းတက္ပါတယ္။ေမာ္တာ ဘြတ္ေခ်ာင္တာတို႔ အမ္မစ္ခ်ာေဘာကြဲတာတို႔ျဖစ္တက္ရင္လည္း ေဘးတိုက္ျပီး လည္အားနည္းတက္ပါတယ္။ထိုအခ်က္ေတြကိုသိရွိျခင္းအားျဖင့္ ေမာ္တာလည္အားနည္းျခင္းကိုအေျဖရွာနိူင္ပါတယ္။
3 ေမာ္တာလည္သည္ အင္ဂ်င္လည္းလိုက္လည္သည္။စက္မနိူးပါ
  ဒီျပႆနာကေတာ့ ဆိုင္ကယ္အမ်ားစူ႔မွာ ေတြ႔ရတက္ပါတယ္။ဘက္ထရီလည္း အားေကာင္းတယ္ ေမာ္တာလည္း လည္ပါတယ္
စက္ကေတာ့ မနိူးျခင္းျပႆနာကေတာ့    အရင္ဆံုး ပလပ္မီးထြက္ မထြက္စမ္းႀကည့္ရမယ္
မီးထြက္ေကာင္းမွ အင္ဂ်င္နိူးနိူင္မွာပါ။မီးထြက္အားနည္းရင္ စတက္ကိြဳင္ကို ေသခ်ာစစ္ေဆးေပးပါ သူမီးထြက္အားနည္းရင္လည္း စက္မနိူးနိူင္ပါ။ေနာက္တမ်ိဳးကေတာ့ ျဖတ္ကိြဳင္တနည္းအားျဖင့္ ပါဆာေပါ့
ပါဆာန႔ဲ သံလိုက္တံုးမွာပါတ့ဲ ျဖတ္ဘု န႔ဲေဝးေနမယ္ဆိုရင္လည္း မီးထြက္အားနည္းျပီး
စက္မနိူးနိူင္ပါ။cdi  ကိုလည္းစစ္ေဆးေပးရမယ္
cdi မီးထြက္အားနည္းလည္း အင္ဂ်င္ကို မနိူးနိူင္ပါ။ထိုအခ်က္အလက္ေတြကို စစ္ေဆးေပးျခင္းျဖင့္ ျပႆနာကို ေျဖရွင္းေပးနိူင္ပါသည္။
4 ေမာ္တာေတာ့ လည္သည္အင္ဂ်င္မလည္နိူင္ပါ
       ဒီျပႆနာလည္း ဆိုင္ကယ္ေတြမွာ မႀကာခဏဆိုသလိုျဖစ္တက္ပါတယ္။ ေမာ္တာေတာ့ လည္ပါသည္။ဒါဆိုရင္ဘာေတြကို စစ္ေဆးေပးမွ အင္ဂ်င္လည္နိူင္ပါနည္း။ပထမဆံုးအေနန႔ဲ ဆိုင္ကယ္အင္ဂ်င္ကို ေသခ်ာေလ့လာရမည္။ဒီအင္ဂ်င္က ပင္နယံတိုက္လား စတက္ခ်ိန္းတိုက္လား အရင္ခြဲျခားတက္ဖို႔လိုပါမည္။ပင္နယံတိုက္ဆိုရင္ေမာ္တာပင္နယံနင့္ သံလိုက္တံုးေနာက္မွာရွိတ့ဲစတက္ပင္နယံခ်ိတ္
မခ်ိတ္အရင္စစ္ေဆးေပးပါ ေနာက္ျပီး စတက္ေဘာမခ်ိတ္ရင္လည္း ေမာ္တာဖရီးျဖစ္တက္ပါတယ္။ခ်ိန္းတိုက္စနစ္မွာဆိုရင္ စတက္ခ်ိန္းပ်က္ႀကေနလား ခ်ိန္းကေဘးကိုလြဲက်ေနလား စတက္ေဘာေခ်ာ္ေနလား ဒါေတြကိုစစ္ေဆးေပးျခင္းျဖင့္ အင္ဂ်င္မလည္ပတ္နိူင္ျခင္းျပႆနာကိုေျဖရွင္း
နိူငၼြာပါ။
                        ႀကိဳးစားလ်ွက္
                                 ko zaw








(Unicode)

(Stater
 Motor)စတက်မော်တာမလည်ပတ်နိူင်ခြင်းနှင့်
့်စက်မနိူးခြင်းပြဿနာ အပိုင်း(၂)

1 မော်တာမလည်နိူင်ပါ အင်ဂျင်ကိုလည်းလှည့်မပေးနိူင်ပါ
     မော်တာမလည်ခြင်းပြဿနာများမှာ......
ဘက်ထရီအားရှိ/မရှိသေချာစွာစစ်ဆေးရမည်။
ဘက်ထရီ ငုတ်တွေချောင်နေလား အက်ဆစ် ခန်းနေလား သေချာစွာစစ်ဆေးပေးရမည်။စတက်ခလုပ်ကိုလည်းသေချာစွာစစ်ဆေးကြည့်ပါ။ခလုပ်က အလုပ်မလုပ်ဘူးဆိုရင်လည်း မော်တာမလည်ပတ်နိူင်ပါ။မော်တာ ကာဗွန်ကုန်နေပြီဆိုရင်လည်းမော်တာမလည်ပတ်နိူင်ပါ။နောက်တခုကတော့
ဆိုလိုနိူက်ကို စစ်ဆေးကြည့်ရမယ်။ဝါယာကြိုးတစ်ချောင်းနဲ့ဘက်ထရီ(+)ငုတ်နှင့်မော်တာဆိုလိုနိူက်ငုတ်ကို
တိုက်ရိုက်ထောက်ကြည့်ပါ။မော်တာကောင်းလျှင်
ချက်ခြင်းလည်ပါသည်။မော်တာမကောင်းလျှင် မလည်ပတ်နိူင်ပါ။ထိုအချက်အလျက်တွေကို
ကြည့်ခြင်းအားဖြင့် မော်တာမလည်ပတ်ခြင်းကိုသိရှိနိူင်ပါသည်။မော်
တာမလည်ခြင်းကြောင့် အင်ဂျင်ကိုမလည်ပေးနိူင်ပါ။
2 မော်တာလည်တော့ လည်သည် လည်အားမရှိ
      တချို့ဆိုင်ကယ်တွေမှာ မော်တာတော့လည်ပါတယ် လည်အားရှိလား မရှိလားသေချာစစ်ဆေးကြည့်ရမယ်။မော်တာလည်အားမရှိတာက ဘက်ထရီအားနည်းလို့လား
အရင်ဆုံးသေချာစစ်ဆေးပါ။အားနည်းရင်လည်း
အပတ်ရည်ကောင်းအောင်မလည်နိူင်ပါ။ဆိုင်ကယ်တွေမှာ ရှေ့မီးဖွင့်ကြည့်  ရှေ့မီးကောင်းမှ ဘက်ထရီအားရှိ/မရှိသိနိူင်ပါတယ်။နောက်ပြဿနာတစ်ခုကတော့
မော်တာက ဘေးတိုက်ပွက်ပြီးလည်နေရင်လည်း
လည်အားနည်းတက်ပါတယ်။မော်တာ ဘွတ်ချောင်တာတို့ အမ်မစ်ချာဘောကွဲတာတို့ဖြစ်တက်ရင်လည်း ဘေးတိုက်ပြီး လည်အားနည်းတက်ပါတယ်။ထိုအချက်တွေကိုသိရှိခြင်းအားဖြင့် မော်တာလည်အားနည်းခြင်းကိုအဖြေရှာနိူင်ပါတယ်။
3 မော်တာလည်သည် အင်ဂျင်လည်းလိုက်လည်သည်။စက်မနိူးပါ
  ဒီပြဿနာကတော့ ဆိုင်ကယ်အများစူ့မှာ တွေ့ရတက်ပါတယ်။ဘက်ထရီလည်း အားကောင်းတယ် မော်တာလည်း လည်ပါတယ်
စက်ကတော့ မနိူးခြင်းပြဿနာကတော့    အရင်ဆုံး ပလပ်မီးထွက် မထွက်စမ်းကြည့်ရမယ်
မီးထွက်ကောင်းမှ အင်ဂျင်နိူးနိူင်မှာပါ။မီးထွက်အားနည်းရင် စတက်ကွိုင်ကို သေချာစစ်ဆေးပေးပါ သူမီးထွက်အားနည်းရင်လည်း စက်မနိူးနိူင်ပါ။နောက်တမျိုးကတော့ ဖြတ်ကွိုင်တနည်းအားဖြင့် ပါဆာပေါ့
ပါဆာနဲ့ သံလိုက်တုံးမှာပါတဲ့ ဖြတ်ဘု နဲ့ဝေးနေမယ်ဆိုရင်လည်း မီးထွက်အားနည်းပြီး
စက်မနိူးနိူင်ပါ။cdi  ကိုလည်းစစ်ဆေးပေးရမယ်
cdi မီးထွက်အားနည်းလည်း အင်ဂျင်ကို မနိူးနိူင်ပါ။ထိုအချက်အလက်တွေကို စစ်ဆေးပေးခြင်းဖြင့် ပြဿနာကို ဖြေရှင်းပေးနိူင်ပါသည်။
4 မော်တာတော့ လည်သည်အင်ဂျင်မလည်နိူင်ပါ
       ဒီပြဿနာလည်း ဆိုင်ကယ်တွေမှာ မကြာခဏဆိုသလိုဖြစ်တက်ပါတယ်။ မော်တာတော့ လည်ပါသည်။ဒါဆိုရင်ဘာတွေကို စစ်ဆေးပေးမှ အင်ဂျင်လည်နိူင်ပါနည်း။ပထမဆုံးအနေနဲ့ ဆိုင်ကယ်အင်ဂျင်ကို သေချာလေ့လာရမည်။ဒီအင်ဂျင်က ပင်နယံတိုက်လား စတက်ချိန်းတိုက်လား အရင်ခွဲခြားတက်ဖို့လိုပါမည်။ပင်နယံတိုက်ဆိုရင်မော်တာပင်နယံနင့် သံလိုက်တုံးနောက်မှာရှိတဲ့စတက်ပင်နယံချိတ်
မချိတ်အရင်စစ်ဆေးပေးပါ နောက်ပြီး စတက်ဘောမချိတ်ရင်လည်း မော်တာဖရီးဖြစ်တက်ပါတယ်။ချိန်းတိုက်စနစ်မှာဆိုရင် စတက်ချိန်းပျက်ကြနေလား ချိန်းကဘေးကိုလွဲကျနေလား စတက်ဘောချော်နေလား ဒါတွေကိုစစ်ဆေးပေးခြင်းဖြင့် အင်ဂျင်မလည်ပတ်နိူင်ခြင်းပြဿနာကိုဖြေရှင်း
နိူင္မွာပါ။
                        ကြိုးစားလျှက်
                                 ko zaw



No comments:

Post a Comment

ရွှေခေတ် နည်းပညာ website ကိုလာရောက်လည်ပတ်ကြတဲ့ မိတ်ဆွေအပါင်း ကိုယ်စိတ်ရွှင်လန်းအေးချမ်းကြပါစေ။ ရွှေခေတ် နည်းပညာ website ဟာ အသုံးဝင် Android ...