Hitachi ရဲ႕ Engine ႏိုးမရတဲ့အ​ေၾကာင္​း

မသိသူ​ေက်ာ္​သြား သိသူ​ေဖာ္​စား အပိုင္​း(၆၀)

ဒီတစ္​​ေခါက္​လည္​း
Hitachi ရဲ႕ Engine ႏိုးမရတဲ့အ​ေၾကာင္​း
Share ခြင္​့ျပဳပါ...

စက္​ရဲ႕ History က ဒီလို...
4HK1 engine over heat ျဖစ္​တာကစရမယ္​...

Customer က နီးစပ္​ရာနဲ႔ 
Head Gasket လဲသည္​...

ၿပီး​ေတာ့ စက္​ကျပန္​မႏိုးတာနဲ႔...
​ေနာက္​ထပ္​ စက္​ျပင္​ထပ္​​ေခၚ...

​ေနာပ္​တစ္​​ေယာက္​ကလည္​း 
ဒါ Engineနဲ႔မဆိုင္​ဘူး Hitachi ရဲ႕ wiring ကို 
စစ္​ရမွာဆိုၿပီး recommend ​ေပး....

စက္​က​ေနျပည္​​ေတာ္​မွာဆို​ေတာ့...
​ေနျပည္​​ေတာ္​ ကို ပထမဆံုး​ေရာက္​ဖူးခဲ့သည္​...

အဲ့ဒါနဲ႔ စက္​ဆီ​ေရာက္​​ေတာ့...
Customer ကို ႏုတ္​ဆက္​ History ​ေမး​ေပါ့...
ရန္​ကုန္​ ရံုးခ်ဳပ္​ကလာတယ္​ဆို​ေတာ့
ဘာ​ေကာင္​လား​ေပါ့...သူ႔အၾကည္​့​ေတြက

Engine က overhaul တစ္​ခါ လုပ္​ၿပီးသား
Cam Shaft မ​ေကာင္​းလို႔ ကားcam-shaft
အသစ္​လဲ သံုး​​ေနတာ တစ္​ႏွစ္​​ေက်ာ္​ၿပီ....
Overheat ျဖစ္​လို႔ Gasketလဲ...
စက္​ဆရာ ႏွစ္​​ေယာက္​​ေျပာင္​းသြား...
သိၿပီ...သူ​ေျပာတဲ့ထဲမွာ အ​ေျဖပါၿပီးသား...

စက္​ကိုစစ္​ၾကည္​့​ေတာ့ 636-7
​ေသခ်ာသြားၿပီ...Cam shaft ကိုသာ စစ္​မည္​...
ကားက camshaft ဆို​ေတာ့...ဒုကၡဘဲ...

ျဖစ္​ႏိုင္​​ေခ်႐ွိတာက Compression နဲ႔ Power မွားတာ...
သို႔မဟုတ္​ ဂီယာသြားတစ္​စိပ္​လြဲတာ...

အတန္​ငယ္​စဥ္​းစားရင္​း
Engine TDC လွည္​့...
ဂီယာသြား တစ္​ခုကို assume ယူ
မွတ္​စရာ ​ေကာ္​ရယ္​႐ွင္​ပန္​တို႔...​ေဆာ့ပန္​တို႔မပါလို႔
​ေကာ္​နီ​ေလးနဲ႔ ကပ္​ၿပီး မာကင္​မွတ္​...

အင္​ဂ်င္​ cam sensor ျဖဳတ္​
ဂီယာ​ေဘးက အ​ေပါက္​​ေလး​ေတြ ​ေခ်ာင္​းၾကည္​့
မ​ေသခ်ာလို႔ တစ္​သြားထပ္​​ေျပာင္​း....
ႀကိမ္​း​ေသၿပီဆိုမွ...
Cam shaft cap က 12 mm နတ္​​ေတြ အပိုင္​ဆြဲ
တိုက္​ပစ္​ကာဘာ အဖံုးကို နတ္​ႏွစ္​လံုး​ေလာက္​တပ္​
​ေမြ႔ၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့...
ခြီး..ခြစ္​...ဝုန္​းဆိုၿပီး...မီးခိုး​ေတြလိုက္​လာ​ေရာ...

အ​ေျဖက cam shaft timing တစ္​သြားလို​ေနတာ...
တစ္​ခါတစ္​​ေလ cam sensor ႀကိဳး ယိ​ေနတက္​တယ္​
Head ျဖဳတ္​​ေတာ့...ခိုက္​မိၿပီး ႏိုးမရတာမ်ိဳး႐ွိ​ေသးတယ္​...

Cam sensor ဟာ cam shaft ဂီယာ အ​ေနာက္​က
အ​ေပါက္​​​ေလး​ေတြကို Timing မွတ္​ၿပီး...
ECM ကို imformation ပို့သည္​...
အဲ့အ​ေပါက္​​ေလး​ေတြ လြဲ​ေန​ေသာအခါ
Imformation မွားၿပီး Engine ႏိုးမရပါ...

စက္​ႏိုးသြား​ေတာ့...
customer ကို Name Card ​ေပးၿပီး 
အိမ္​ျပန္​ႏိုင္​ခဲ့ၿပီ....

Myint Thein Aung
Never Fall Back Hit-Man











(Unicode)

မသိသူကျော်သွား သိသူဖော်စား အပိုင်း(၆၀)

ဒီတစ်ခေါက်လည်း
Hitachi ရဲ့ Engine နိုးမရတဲ့အကြောင်း
Share ခွင့်ပြုပါ...

စက်ရဲ့ History က ဒီလို...
4HK1 engine over heat ဖြစ်တာကစရမယ်...

Customer က နီးစပ်ရာနဲ့ 
Head Gasket လဲသည်...

ပြီးတော့ စက်ကပြန်မနိုးတာနဲ့...
နောက်ထပ် စက်ပြင်ထပ်ခေါ်...

နောပ်တစ်ယောက်ကလည်း 
ဒါ Engineနဲ့မဆိုင်ဘူး Hitachi ရဲ့ wiring ကို 
စစ်ရမှာဆိုပြီး recommend ပေး....

စက်ကနေပြည်တော်မှာဆိုတော့...
နေပြည်တော် ကို ပထမဆုံးရောက်ဖူးခဲ့သည်...

အဲ့ဒါနဲ့ စက်ဆီရောက်တော့...
Customer ကို နုတ်ဆက် History မေးပေါ့...
ရန်ကုန် ရုံးချုပ်ကလာတယ်ဆိုတော့
ဘာကောင်လားပေါ့...သူ့အကြည့်တွေက

Engine က overhaul တစ်ခါ လုပ်ပြီးသား
Cam Shaft မကောင်းလို့ ကားcam-shaft
အသစ်လဲ သုံးနေတာ တစ်နှစ်ကျော်ပြီ....
Overheat ဖြစ်လို့ Gasketလဲ...
စက်ဆရာ နှစ်ယောက်ပြောင်းသွား...
သိပြီ...သူပြောတဲ့ထဲမှာ အဖြေပါပြီးသား...

စက်ကိုစစ်ကြည့်တော့ 636-7
သေချာသွားပြီ...Cam shaft ကိုသာ စစ်မည်...
ကားက camshaft ဆိုတော့...ဒုက္ခဘဲ...

ဖြစ်နိုင်ချေရှိတာက Compression နဲ့ Power မှားတာ...
သို့မဟုတ် ဂီယာသွားတစ်စိပ်လွဲတာ...

အတန်ငယ်စဉ်းစားရင်း
Engine TDC လှည့်...
ဂီယာသွား တစ်ခုကို assume ယူ
မှတ်စရာ ကော်ရယ်ရှင်ပန်တို့...ဆော့ပန်တို့မပါလို့
ကော်နီလေးနဲ့ ကပ်ပြီး မာကင်မှတ်...

အင်ဂျင် cam sensor ဖြုတ်
ဂီယာဘေးက အပေါက်လေးတွေ ချောင်းကြည့်
မသေချာလို့ တစ်သွားထပ်ပြောင်း....
ကြိမ်းသေပြီဆိုမှ...
Cam shaft cap က 12 mm နတ်တွေ အပိုင်ဆွဲ
တိုက်ပစ်ကာဘာ အဖုံးကို နတ်နှစ်လုံးလောက်တပ်
မွေ့ကြည့်လိုက်တော့...
ခွီး..ခွစ်...ဝုန်းဆိုပြီး...မီးခိုးတွေလိုက်လာရော...

အဖြေက cam shaft timing တစ်သွားလိုနေတာ...
တစ်ခါတစ်လေ cam sensor ကြိုး ယိနေတက်တယ်
Head ဖြုတ်တော့...ခိုက်မိပြီး နိုးမရတာမျိုးရှိသေးတယ်...

Cam sensor ဟာ cam shaft ဂီယာ အနောက်က
အပေါက်လေးတွေကို Timing မှတ်ပြီး...
ECM ကို imformation ပို့သည်...
အဲ့အပေါက်လေးတွေ လွဲနေသောအခါ
Imformation မှားပြီး Engine နိုးမရပါ...

စက်နိုးသွားတော့...
customer ကို Name Card ပေးပြီး 
အိမ်ပြန်နိုင်ခဲ့ပြီ....

Myint Thein Aung
Never Fall Back Hit-Man








No comments:

Post a Comment

ရွှေခေတ် နည်းပညာ website ကိုလာရောက်လည်ပတ်ကြတဲ့ မိတ်ဆွေအပါင်း ကိုယ်စိတ်ရွှင်လန်းအေးချမ်းကြပါစေ။ ရွှေခေတ် နည်းပညာ website ဟာ အသုံးဝင် Android ...