ရိုးစင္းစြာထိုးထြင္းသိျမင္ျခင္း
ကာဘရိုက္တာမ်ားနွင့္ CV ကာဘရိုက္တာအပိုင္း(2)
စာေရးတဲ႕အခါ ပံုတိုပါတ္စေလးေတြ အလုပ္လုပ္ပံုေလးေတြ နဲ႕ျပသနာေလးေတြ ေျဖရွင္းနည္းေလးေတြ
အေတြ႕အႀကံဳေလးေတြ ေပါင္းစပ္ေရးေလ့ေရးထရွိတယ္ဗ်။ ဘာလို႕ဆိုေတာ့ သိပီးသားဆရာေတြလဲ နည္းနည္း
ေလးျဖစ္ျဖစ္ ပိုပိုသိလာရေအာင္ တကယ္လို႕
ကြ်န္ေတာ္ခ်ဥ္းကပ္မူဟာ မွားယြင္းေနတယ္ဆိုရင္
ျပင္ဆင္ေပးနိုင္ေအာင္ပါ။ ျငီးေငြ႔စရာမျဖစ္ေအာင္ေတာ့ အတတ္နိုင္ဆံုး ႀကိဳးစားေပးထားပါတယ္။
မေန႕ကအဆက္ ခုဆက္ေျပာမယ့္ ဒုတိယအပိုင္း ေပါ့
ေလ။ ကာဘရိုက္တာေတြရဲ႕ extra service လို႕ေခၚတဲ႕ အပိုထပ္ေလာင္းလုပ္ငန္းေတြထဲမွာ ဒုတိယတစ္ခုျဖစ္တဲ႕ RPM fuel ဆိုတဲ႕အပိုင္းေပါ့။
- RPM fuel supply (RFS) ဆိုတာ က အင္ဂ်င္ရဲ႕ RPM အျမင့္ အပါတ္ရည္အျမင့္ ကိုေရာက္လာတာနဲ႕
ပါေဖာမင့္ ျမင့္လာေအာင္ ဆီ ပို ေကြ်းဖို႕လိုလာပါတယ္။အပူတက္ေနတဲ႕အင္ဂ်င္ အတြင္းက္ို ဆီဝင္လာတဲ႕အခါ fuel drain ျဖစ္တတ္တယ္ အခမ္းေျခာက္
ျမန္လာတယ္။ အဲ့အခါ အင္ဂ်င္ကို ဆီနည္းနည္းပို
ေကြ်းဖို႕လိုလာတယ္။ အဲ့အခ်က္က္ို EFI ေတြမွာက်ေတာ့ သီးသန္႕ပရိုဂရမ္နဲ႕ ေမာင္းနွင္ေပမယ့္ ကာဘရိုင္တာမွာက်ေတာ့ သမရိုးက် ပံုစံထက္ နည္းနည္း အပိုဆာဒါး
ေလးျဖစ္လာေစတယ္။ အရင္ honda ရဲ႕ Gl 125/ 145/ စီးရီးေတြမွာ ေတြ႕လာရတဲ႕ ဖိဘား စနစ္ ကစလို႕
ေနာက္ပိုင္း ဘီးအေတာ္မ်ားမ်ားမွာ ပါလာပါတယ္
္ယိုးဒယားဘီးေလးဘီးႀကီးအမ်ားစုေပါ့ေလ။
အရင္ GL စီးရီးေတြမွာက်ေတာ့ လီဘာႀကိဳးနွစ္ႀကိဳးပါလာပီးေတာ့ RPM အျမင့္ နား ေရာက္တာနဲ႕ ကာဘိုက္တာေဘးက ဒိုင္ယာဖယမ္ေလးက္ုဖိ ဖိပီး Pilot jet လို႕ေခၚတဲ႕ ဆီဂ်က္ ကေလးကေန ဆီက္ု ပန္းထည့္ေပးတယ္။ manual ခ်ိန္ညိွနိုင္ပါတယ္။ ေနာက္ထြက္ သံုးဘီး ဆိုင္ကယ္ေတြမွာလဲ ပါလာပါတယ္။
အနည္းအမ်ားဆိုတာ factory setting မခ်ိန္တတ္ရင္
တတ္သိနားလည္သူေတြကိုသာ ခ်ိန္ခိုင္းပါ။ over fuel comsume ျဖစ္နိုင္တယ္ ဆီပိုစားလာနိုင္ပါတယ္။
ပလပ္ေတြ ညစ္ေထးလာတတ္ပါတယ္။
ေနာက္ပိုင္းဘီးေတြမွာက်ေတာ့ စနစ္ေျပာင္းလာပါတယ္ ။ ကာဘိုက္တာရဲ႕ pilot jet လို႕ေခၚတဲ႕ ဆီဂ်က္ထဲကို အျပင္က bypass ေလဝင္ေနမယ္ ဗ်ာ အဲ့ေလေပါက္ကို အက်ဥ္းအက်ယ္လုပ္မယ့္ idle fuel screw ကိုျဖတ္မယ္ ပီးမွ ဆီဂ်က္ရဲ႕ အရင္းကိုဝင္မယ္။ ဆိုလိုတာက ဆီဂ်က္ကေလးဟာ ဆီထဲမွာ နွစ္ထားတာေႀကာင့္ ေလအဝင္မ်ားေနရင္ ဆီအဝင္နည္းေနပီးေတာ့ ေလနည္းလြန္းရင္ ဆီအဝင္မ်ားေနတတ္တယ္။ ဒါေႀကာင့္ အဲ့ ဆီဂ်က္ စကူ ေလးကိုအဆံုးက်ပ္ထားမိရင္ ဆီမီးခိုးမဲမဲေတြပါလာတာ ။
ေလလံူးဝ မဝင္ေတာ့တဲ႕အခါ အင္ဂ်င္ ရိႈက္လိုက္တဲ႕အခါ ဆီေတြခ်ည္းပဳသီးသန္႕ဝင္ကုန္တာပါ။
ေအာက္မွာပံုကိုႀကည့္ပါ။
အဲ့ေတာ့ ေနာက္စနစ္တစ္ခုက မန္န်ဴဖို႕ရဲ႕စုပ္အားျပင္းလာမွ ဆီကို ပန္းေပးတဲ႕စနစ္ေနာက္တစ္ခုပါ smash နဲ႕ honda ဘီးေလးအမ်ားစုမွာပါလာတဲ႕ စနစ္ေပါ့။ သူက idle အေနအထားမွာ ဆီဂ်က္ထဲကိုဝင္တဲ႕ေလေပါက္က
နွစ္ေပါက္ရွိေနပီးေတာ့ RPM ျမင့္လာမွာ ဒိုင္ယာဖယမ္
ေလးက တဖက္က အေပါက္တစ္ေပါက္ကို ပိတ္ပလိုက္တာပါ။ အဲ့အခ်ိန္မွာ ေလဝင္ ရုတ္တရက္ နည္းသြားတဲ႕အတြက္ အင္ဂ်င္စုပ္အားကလဲျမင့္ေနတဲ႕အခ်ိန္မို႕ Pilot
ဂ်က္ထဲက ဆီဟာ ျပစ္ခနဲ ပန္းထြက္လာပါတယ္။ တကယ္လို႕ျပင္ဆင္တဲ႕အခါ အဲ့ စပရင္ေလးေတြကို မဆန္႕မိဖို႕နဲ႕ အေပါက္ေလးေတြမပိတ္ဖို႕ မန္န်ဴဖို႕ ကလာတဲ႕ စုပ္ပိုက္ေလးေတြ ေကာင္းဖို႕လိုပါတယ္။ RPM အျမင့္မွာ ဆီလံုေလာက္တဲ႕အတြက္ အထေကာင္းတာအျပင္ ဟိမတက္
ေတာ့ပါဘူး။ အတြင္းလိုင္းကေနပဲ စုပ္တဲ႕ RFS
စနစ္ရွိသလို ပက္ထြန္ 200 နဲ႕ FZ 150လ္ုအျပင္ကေန
စုပ္တဲ႕ စနစ္လဲရွိပါတယ္ အတူတူပါပဲ။
ဒါဆ္ုေျပာစရာရွိလာပီ သူကမ်ား နွစ္ေပါက္ကို တစ္ေပါက္ပဲ ပြင့္ေနခဲ့တယ္ဆိုရင္ စလိုးမရနိုင္တဲ႕ျပသနာေလးေတြရွိပါတယ္။ Idle မွာကိုဆီမ်ားတဲ႕အေရာ ျဖစ္ေနတာေပါ့ေလ။ေနာက္တစ္ခုကိုသြားရေအာင္
- butterfly choke and fuel inject choke
ခ်ဳပ္ဆြဲတယ္ ဆိုတဲ႕ေဝါဟာရတစ္ခုေပါ့ဗ်ာ။ဘယ္လိုအေနအထားမွာခ်ဳပ္ဆြဲရသလဲ။ သာမန္အားျဖင့္ အင္ဂ်င္
ေအးေန တဲ႕အခ်ိန္ ရာသီဥတုေအးေနတဲ႕အခ်ိန္မွာ
အင္ဂ်င္ရဲ႕ opration heat လို႕ေခၚတဲ႕ အလုပ္လုပ္နိုင္
စြမ္းတဲ႕အပူကိုရေအာင္ အင္ဂ်င္ျမန္ျမန္ လည္ဖို႕လိုပါ
တယ္ အဲ့သည့္အခါ ခ်ဳပ္ဆြဲရပါတယ္။EFIမွာက်ျပန္ေတာ့ IAT လို႕ေခၚတဲ႕ အဝင္ေလအပူခ်ိန္အာရံုခံနဲ႕ EOT လို႕
ေခၚတဲ႕ အင္ဂ်င္အပူခ်ိန္ အာရံုခံကေန ECU ကြန္ထရိုး
ေဘာက္ကို အခ်က္လက္ေတြပို႕ေပးပီး အင္ဂ်က္တာကေန ဆီပိုျဖန္းေပးပါတယ္။ခ်ုပ္ဆြဲသလိုေပါ့ေလ။ ဒါေႀကာင့္ EFI ဘီးေတြမွာ သီးသန္႕ manual choke မပါလာတာပါ။အဲ့ေတာ့ ခ်ဳပ္သံုးမ်ိဳးရွ္ပါတယ္။ တစ္မ်ိဳးက ျမင္ေနႀက butterfly ခ်ဳပ္ပါ။ သူက ကာရိုက္တာရဲ႕ ေလဝင္ေပါက္က္ု တခ်ိဳ႕တဝက္ပိတ္လ္ုက္မယ္ အင္ဂ်င္က ကာဘိုက္တာအတြင္းက ဆီကိုစုပ္ဆြဲသြားပီးေတာ့ ဆီမ်ားေစတာေပါ့ေလ။ သူ႕မွာေျပာစရာမရွိပါဘူး။ ကာဘရိုက္တာကို အဝ လက္နဲ႕ပိတ္ႀကည့္လိုက္ပါ။ ဆီေတြရႊဲလာတာေတြ႕ရမွာပါ။
ေနာက္တမ်ိဳးက bypass လိုင္းကေလဟာ သီးသန္႕ ခ်ုပ္ ဆီဂ်က္ကို ဝင္ပီး ခ်ဳပ္ဆြဲခ်ိန္မွာ အင္ဂ်င္ထဲကိုသီးသန္႕ေလဝင္ေစတာေပါ့။ သူကလဲ အင္ဂ်င္ထဲကိုဆီသီးသန္႕ဝင္
ေပးတာပါ။ ဘြတ္ကေလးနဲ႕ ဆီေပါက္ကိုပိတ္ ထားမယ္
ခ်ဳပ္ဆြဲခ်ိန္မွာဘြတ္ကေလးက ႀကြလာပီး ေလဝင္ ဆီလဲ
ေရာထြက္လာတယ္။ ေျပာစရာက butterfly ခ်ုပ္က ခ်ဳပ္ဆြဲထားခ်ိန္မွာ ဆီအေရာေတြအစမတန္ဝင္သြားေစပီး
ေတာ့ fuel inject ခ်ဳပ္ကေတာ့ ခ်ုပ္ဆြဲထားခ်ိန္မွာ စလိုးတက္လာေစပါတယ္။ cbr400 cb400 fz ပက္ထြန္ တီနာ အေတာ္မ်ားမ်ားက အဲ့စနစ္ပါ။ ေနာက္ဆံုးခ်ဳပ္တစ္မ်ိဳးကေတာ့ အဲ့လို စနစ္ကိုပဲမန္န်ဴရယ္ မဟုတ္ပဲ
ကတ္ေတာက္ သံလိုက္နဲ႕ဆြဲဖြင့္တာပါ။ ေအာ္တိုခ်ဳပ္လို႕
အလြယ္ေခၚေပမယ့္ ခ်ဳပ္ေတာ့မဟုတ္ပါဘူး။ RFS စနစ္တစ္ခုပါ။
အလုပ္တဖက္နဲ႕ မို႕ ေနာက္ေန႕မွာ CV ေတြရဲ႕ အပိုင္းကိုဆက္လက္ ေရးေပးပါ့မယ္။ ဒီေန႕အတြက္ဒီေလာက္ေပါ့ဗ်ာ။
ko zaw
#crd ရဲရင့္သာေဝပိုင္
(Unicode)
ရိုးစင်းစွာထိုးထွင်းသိမြင်ခြင်း
ကာဘရိုက်တာများနှင့် CV ကာဘရိုက်တာအပိုင်း(2)
စာရေးတဲ့အခါ ပုံတိုပါတ်စလေးတွေ အလုပ်လုပ်ပုံလေးတွေ နဲ့ပြသနာလေးတွေ ဖြေရှင်းနည်းလေးတွေ
အတွေ့အကြုံလေးတွေ ပေါင်းစပ်ရေးလေ့ရေးထရှိတယ်ဗျ။ ဘာလို့ဆိုတော့ သိပီးသားဆရာတွေလဲ နည်းနည်း
လေးဖြစ်ဖြစ် ပိုပိုသိလာရအောင် တကယ်လို့
ကျွန်တော်ချဉ်းကပ်မူဟာ မှားယွင်းနေတယ်ဆိုရင်
ပြင်ဆင်ပေးနိုင်အောင်ပါ။ ငြီးငွေ့စရာမဖြစ်အောင်တော့ အတတ်နိုင်ဆုံး ကြိုးစားပေးထားပါတယ်။
မနေ့ကအဆက် ခုဆက်ပြောမယ့် ဒုတိယအပိုင်း ပေါ့
လေ။ ကာဘရိုက်တာတွေရဲ့ extra service လို့ခေါ်တဲ့ အပိုထပ်လောင်းလုပ်ငန်းတွေထဲမှာ ဒုတိယတစ်ခုဖြစ်တဲ့ RPM fuel ဆိုတဲ့အပိုင်းပေါ့။
- RPM fuel supply (RFS) ဆိုတာ က အင်ဂျင်ရဲ့ RPM အမြင့် အပါတ်ရည်အမြင့် ကိုရောက်လာတာနဲ့
ပါဖောမင့် မြင့်လာအောင် ဆီ ပို ကျွေးဖို့လိုလာပါတယ်။အပူတက်နေတဲ့အင်ဂျင် အတွင်းကို ဆီဝင်လာတဲ့အခါ fuel drain ဖြစ်တတ်တယ် အခမ်းခြောက်
မြန်လာတယ်။ အဲ့အခါ အင်ဂျင်ကို ဆီနည်းနည်းပို
ကျွေးဖို့လိုလာတယ်။ အဲ့အချက်ကို EFI တွေမှာကျတော့ သီးသန့်ပရိုဂရမ်နဲ့ မောင်းနှင်ပေမယ့် ကာဘရိုင်တာမှာကျတော့ သမရိုးကျ ပုံစံထက် နည်းနည်း အပိုဆာဒါး
လေးဖြစ်လာစေတယ်။ အရင် honda ရဲ့ Gl 125/ 145/ စီးရီးတွေမှာ တွေ့လာရတဲ့ ဖိဘား စနစ် ကစလို့
နောက်ပိုင်း ဘီးအတော်များများမှာ ပါလာပါတယ်
်ယိုးဒယားဘီးလေးဘီးကြီးအများစုပေါ့လေ။
အရင် GL စီးရီးတွေမှာကျတော့ လီဘာကြိုးနှစ်ကြိုးပါလာပီးတော့ RPM အမြင့် နား ရောက်တာနဲ့ ကာဘိုက်တာဘေးက ဒိုင်ယာဖယမ်လေးက်ုဖိ ဖိပီး Pilot jet လို့ခေါ်တဲ့ ဆီဂျက် ကလေးကနေ ဆီက်ု ပန်းထည့်ပေးတယ်။ manual ချိန်ညှိနိုင်ပါတယ်။ နောက်ထွက် သုံးဘီး ဆိုင်ကယ်တွေမှာလဲ ပါလာပါတယ်။
အနည်းအများဆိုတာ factory setting မချိန်တတ်ရင်
တတ်သိနားလည်သူတွေကိုသာ ချိန်ခိုင်းပါ။ over fuel comsume ဖြစ်နိုင်တယ် ဆီပိုစားလာနိုင်ပါတယ်။
ပလပ်တွေ ညစ်ထေးလာတတ်ပါတယ်။
နောက်ပိုင်းဘီးတွေမှာကျတော့ စနစ်ပြောင်းလာပါတယ် ။ ကာဘိုက်တာရဲ့ pilot jet လို့ခေါ်တဲ့ ဆီဂျက်ထဲကို အပြင်က bypass လေဝင်နေမယ် ဗျာ အဲ့လေပေါက်ကို အကျဉ်းအကျယ်လုပ်မယ့် idle fuel screw ကိုဖြတ်မယ် ပီးမှ ဆီဂျက်ရဲ့ အရင်းကိုဝင်မယ်။ ဆိုလိုတာက ဆီဂျက်ကလေးဟာ ဆီထဲမှာ နှစ်ထားတာကြောင့် လေအဝင်များနေရင် ဆီအဝင်နည်းနေပီးတော့ လေနည်းလွန်းရင် ဆီအဝင်များနေတတ်တယ်။ ဒါကြောင့် အဲ့ ဆီဂျက် စကူ လေးကိုအဆုံးကျပ်ထားမိရင် ဆီမီးခိုးမဲမဲတွေပါလာတာ ။
လေလူံးဝ မဝင်တော့တဲ့အခါ အင်ဂျင် ရှိုက်လိုက်တဲ့အခါ ဆီတွေချည်းပုသီးသန့်ဝင်ကုန်တာပါ။
အောက်မှာပုံကိုကြည့်ပါ။
အဲ့တော့ နောက်စနစ်တစ်ခုက မန်နျူဖို့ရဲ့စုပ်အားပြင်းလာမှ ဆီကို ပန်းပေးတဲ့စနစ်နောက်တစ်ခုပါ smash နဲ့ honda ဘီးလေးအများစုမှာပါလာတဲ့ စနစ်ပေါ့။ သူက idle အနေအထားမှာ ဆီဂျက်ထဲကိုဝင်တဲ့လေပေါက်က
နှစ်ပေါက်ရှိနေပီးတော့ RPM မြင့်လာမှာ ဒိုင်ယာဖယမ်
လေးက တဖက်က အပေါက်တစ်ပေါက်ကို ပိတ်ပလိုက်တာပါ။ အဲ့အချိန်မှာ လေဝင် ရုတ်တရက် နည်းသွားတဲ့အတွက် အင်ဂျင်စုပ်အားကလဲမြင့်နေတဲ့အချိန်မို့ Pilot
ဂျက်ထဲက ဆီဟာ ပြစ်ခနဲ ပန်းထွက်လာပါတယ်။ တကယ်လို့ပြင်ဆင်တဲ့အခါ အဲ့ စပရင်လေးတွေကို မဆန့်မိဖို့နဲ့ အပေါက်လေးတွေမပိတ်ဖို့ မန်နျူဖို့ ကလာတဲ့ စုပ်ပိုက်လေးတွေ ကောင်းဖို့လိုပါတယ်။ RPM အမြင့်မှာ ဆီလုံလောက်တဲ့အတွက် အထကောင်းတာအပြင် ဟိမတက်
တော့ပါဘူး။ အတွင်းလိုင်းကနေပဲ စုပ်တဲ့ RFS
စနစ်ရှိသလို ပက်ထွန် 200 နဲ့ FZ 150လ်ုအပြင်ကနေ
စုပ်တဲ့ စနစ်လဲရှိပါတယ် အတူတူပါပဲ။
ဒါဆ်ုပြောစရာရှိလာပီ သူကများ နှစ်ပေါက်ကို တစ်ပေါက်ပဲ ပွင့်နေခဲ့တယ်ဆိုရင် စလိုးမရနိုင်တဲ့ပြသနာလေးတွေရှိပါတယ်။ Idle မှာကိုဆီများတဲ့အရော ဖြစ်နေတာပေါ့လေ။နောက်တစ်ခုကိုသွားရအောင်
- butterfly choke and fuel inject choke
ချုပ်ဆွဲတယ် ဆိုတဲ့ဝေါဟာရတစ်ခုပေါ့ဗျာ။ဘယ်လိုအနေအထားမှာချုပ်ဆွဲရသလဲ။ သာမန်အားဖြင့် အင်ဂျင်
အေးနေ တဲ့အချိန် ရာသီဥတုအေးနေတဲ့အချိန်မှာ
အင်ဂျင်ရဲ့ opration heat လို့ခေါ်တဲ့ အလုပ်လုပ်နိုင်
စွမ်းတဲ့အပူကိုရအောင် အင်ဂျင်မြန်မြန် လည်ဖို့လိုပါ
တယ် အဲ့သည့်အခါ ချုပ်ဆွဲရပါတယ်။EFIမှာကျပြန်တော့ IAT လို့ခေါ်တဲ့ အဝင်လေအပူချိန်အာရုံခံနဲ့ EOT လို့
ခေါ်တဲ့ အင်ဂျင်အပူချိန် အာရုံခံကနေ ECU ကွန်ထရိုး
ဘောက်ကို အချက်လက်တွေပို့ပေးပီး အင်ဂျက်တာကနေ ဆီပိုဖြန်းပေးပါတယ်။ချုပ်ဆွဲသလိုပေါ့လေ။ ဒါကြောင့် EFI ဘီးတွေမှာ သီးသန့် manual choke မပါလာတာပါ။အဲ့တော့ ချုပ်သုံးမျိုးရှ်ပါတယ်။ တစ်မျိုးက မြင်နေကြ butterfly ချုပ်ပါ။ သူက ကာရိုက်တာရဲ့ လေဝင်ပေါက်က်ု တချို့တဝက်ပိတ်လ်ုက်မယ် အင်ဂျင်က ကာဘိုက်တာအတွင်းက ဆီကိုစုပ်ဆွဲသွားပီးတော့ ဆီများစေတာပေါ့လေ။ သူ့မှာပြောစရာမရှိပါဘူး။ ကာဘရိုက်တာကို အဝ လက်နဲ့ပိတ်ကြည့်လိုက်ပါ။ ဆီတွေရွှဲလာတာတွေ့ရမှာပါ။
နောက်တမျိုးက bypass လိုင်းကလေဟာ သီးသန့် ချုပ် ဆီဂျက်ကို ဝင်ပီး ချုပ်ဆွဲချိန်မှာ အင်ဂျင်ထဲကိုသီးသန့်လေဝင်စေတာပေါ့။ သူကလဲ အင်ဂျင်ထဲကိုဆီသီးသန့်ဝင်
ပေးတာပါ။ ဘွတ်ကလေးနဲ့ ဆီပေါက်ကိုပိတ် ထားမယ်
ချုပ်ဆွဲချိန်မှာဘွတ်ကလေးက ကြွလာပီး လေဝင် ဆီလဲ
ရောထွက်လာတယ်။ ပြောစရာက butterfly ချုပ်က ချုပ်ဆွဲထားချိန်မှာ ဆီအရောတွေအစမတန်ဝင်သွားစေပီး
တော့ fuel inject ချုပ်ကတော့ ချုပ်ဆွဲထားချိန်မှာ စလိုးတက်လာစေပါတယ်။ cbr400 cb400 fz ပက်ထွန် တီနာ အတော်များများက အဲ့စနစ်ပါ။ နောက်ဆုံးချုပ်တစ်မျိုးကတော့ အဲ့လို စနစ်ကိုပဲမန်နျူရယ် မဟုတ်ပဲ
ကတ်တောက် သံလိုက်နဲ့ဆွဲဖွင့်တာပါ။ အော်တိုချုပ်လို့
အလွယ်ခေါ်ပေမယ့် ချုပ်တော့မဟုတ်ပါဘူး။ RFS စနစ်တစ်ခုပါ။
အလုပ်တဖက်နဲ့ မို့ နောက်နေ့မှာ CV တွေရဲ့ အပိုင်းကိုဆက်လက် ရေးပေးပါ့မယ်။ ဒီနေ့အတွက်ဒီလောက်ပေါ့ဗျာ။
ko zaw
#crd ရဲရင့်သာဝေပိုင်
No comments:
Post a Comment