ဆိုင္ကယ္အင္ဂ်င္ တြန္႔ဆုတ္ တြန္႔ဆုတ္​ ျဖစ္ရျခင္းအေႀကာင္း

ဆိုင္ကယ္အင္ဂ်င္ တြန္႔ဆုတ္ တြန္႔ဆုတ္
းးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးး
ျဖစ္ရျခင္းအေႀကာင္း
းးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးး
ဆိုင္ကယ္အင္ဂ်င္ေတြမွာ အမ်ားဆံုးျဖစ္ေလ့ရွိတက္တ့ဲ ျပႆနာကေတာ့
တြန္႔ဆုတ္ တြန္႔ဆုတ္ျဖစ္တက္ႀကပါတယ္။အဓိကျပႆနာေတြကေတာ့ ဆီ /မီး ေပါက္ကြဲအားမမွ်ျခင္းေႀကာင့္ အမ်ားဆံုးျဖစ္တက္ပါတယ္။ဆိုင္ကယ္ေတြမွာ လီဗာဆြဲလိုက္လ်ွင္တံု႔ဆိုင္း တံု႔ဆိုင္းအင္ဂ်င္ေတြမွာ အင္ဂ်င္လည္ပတ္မႈ ပံုမွန္မဟုတ္ေသာ ျပစ္ခ်က္တစ္မ်ိဳးျဖစ္ပါတယ္။
ဆီပို႔စနစ္ မီးေပးစနစ္တို႔သာ အဓိကျဖစ္ပါတယ္။
ဆီမမွန္ မီးမမွန္ေသာအင္ဂ်င္သည္ ေပါက္ကြဲအားေကာင္းမည္ မဟုတ္ပါ။အင္ဂ်င္လည္ပတ္မူ မမွန္ဘဲ တြန္႔ဆုတ္
တြန္႔ဆုတ္ျဖစ္ေနေသာျပႆနာအေႀကာင္းအရင္းမ်ားစြာရွိပါတယ္။ဆိုင္ကယ္ေတြမွာကေခတ္န႔ဲအညီေျပာင္းလဲထုတ္လုပ္လာျခင္းေႀကာင့္ေခတ္ေဟာင္းဆိုင္ကယ္အင္ဂ်င္ဖြ႔ဲစည္းပံုစနစ္ကြဲျပားျခားနားပါတယ္။
ေခတ္ေဟာင္းန႔ဲေခတ္သစ္ဆိုင္ကယ္ေတြမွာ ရိုးရိုးစနစ္ ကာဗရိုက္တာန႔ဲefiစနစ္ဆိုျပီးကြဲျပားပါတယ္။ကာ
ဗရိုက္တာစနစ္ကိုက်င့္သံုးတ့ဲဆိုင္ကယ္ေတြမွာ ေလန႔ဲဆီ ရိုးရိုးေလးဘဲအခ်ိဳးႀကျပီးေပါက္ကြဲပါတယ္။ရိုးစင္းပါသည္။လြယ္ကူပါသည္။
efi စနစ္ဆိုင္ကယ္ေတြမွာေတာ့ဆင္ဆာေတြမ်ားျပီး
ecuကဆင္ဆာအားလံုးကို ထိန္းခ်ဳပ္ထား၍ နည္းပညာရႈပ္ေထြးပါသည္။ေလာင္စာဆီကို lnjector ကျဖန္႔ေဝေပးသည္။အင္ဂ်င္ျပစ္ခ်က္မ်ားကို မ်က္ျမင္ စစ္ေဆးရုံျဖင့္ ျပစ္ခ်က္မ်ားကိုမရွာေဖြနိူင္ပါ။ api ္ကိုသံုးႀကသည္။
ဆိုင္ကယ္အင္ဂ်င္ေတြမွာ တြန႔္ဆုတ္ တြန္႔ဆုတ္ ျဖစ္ျပီဆိုရင္ ဘာေတြအရင္စစ္ေဆးေပးရမလဲ
ပထမဆံုး ဆီကိုေသခ်ာစစ္ေဆးပါ။ဆီ အလိုက္နည္းလား ဆီတိုင္ကီ ပိတ္ဆို႔ေနလား
ဆီစစ္ဘူး ပိတ္ေနလားဒါေတြကိုေသခ်ာစစ္ေဆးေပးပါ။
ဆီလိုင္း ပိတ္ဆို႔ေနျပီဆိုရင္ ကာဗရိုက္တာသို႔ဆီပို႔နိူင္မည္မဟုတ္ပါ။ေပါက္ကြဲအားေကာင္းဖို႔ ဆီအလံု အေလာက္မေပးနိူင္သျဖင့္တြန႔္ဆုတ္ တြန္႔ဆုတ္
ျဖစ္တက္ပါသည္။ေလစစ္ air cleaner တြင္ဖုန္မူန္႔ သဲမူန္႔မ်ားေႀကာင့္ အင္ဂ်င္တြင္ေလအဝင္နည္းျခင္းေႀကာင့္လည္းျဖစ္တက္ပါသည္။ကာဗရိုက္တာ မေကာင္းလ်ွင္လဲ ေလနန႔ဲဆီေရာဆက္မူအခ်ိဳးအစားမမွန္မကန္ျဖစ္တက္ပါတယ္။
ေနာက္တမ်ိဳးကေတာ့မီးလိုင္း မီးလိုင္းေတြမွာေတာ့ ကိြဳင္ cdi ပလပ္ကိြဳင္
ျဖတ္ကိြဳင္ေခၚပါဆာ ပလပ္မ်ားစသည့္တို႔ပါဝင္ပါသည္။
ကိြဳင္ဆိုတာက စတက္ကိြဳင္ကို ေခၚပါတယ္။ကိြဳင္အားနည္းရင္ ပလပ္ကိုမီးမပြင့္နိူင္ေသာေႀကာင့္ အင္ဂ်င္ေကာင္းေကာင္း မလည္ပတ္နိူင္ပါ။cdi သူကလည္း အဓိကပါဘဲ cdi တစ္လံုး မေကာင္းလ်ွင္ မီးလံုးဝေျပာက္တက္ပါတယ္။ေကာင္းလိုက္ မေကာင္းျဖစ္ေနရင္လည္း အင္ဂ်င္တုံ႔ဆိုင္းမူကို ျဖစ္တက္ပါသည္။ပလပ္ကိြဳင္မေကာင္းလ်ွင္လဲ မီးမေပးနိူင္ပါ။ပလပ္ကိြဳင္ကိုလည္း ေသခ်ာစစ္ေဆးပါ။ျဖတ္ကိြဳင္ေခၚ ပါဆာကိုလည္းစစ္ေဆးရမည္။သူက တိုင္ပင္တစ္ပတ္ျပည့္တိုင္းမီးထြက္ေပးပါသည္
ေနာက္ဆံုးကေတာ့ ပလပ္ ဆီမသန္႔ျခင္းေႀကာင့္ ပလပ္ကိုညစ္ညမ္းေစတက္ပါသည္။ထိုသို႔ ျဖစ္ျခင္းေႀကာင့္ ပလပ္သည္ မီးမပြားနိူင္ဘဲျဖစ္တက္သည္။ညစ္ညမ္းေနေသာ
ပလပ္သည္ မီးေကာင္းစြာမပြင့္နိူင္ေသာေႀကာင့္ ဆိုင္ကယ္အင္ဂ်င္ေတြမွာ တုံ႔ဆိုင္းတံ႔ုဆိုင္း ျဖစ္ရျခင္း ျဖစ္ပါသည္။ efiဆိုင္ကယ္မ်ားအေႀကာင္းကို ေနာက္မွေရးသား
ေပးပါမည္။
ႀကိဳးစားလွ်က္
ko zaw





ဆိုင်ကယ်အင်ဂျင် တွန့်ဆုတ် တွန့်ဆုတ်
းးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးး
ဖြစ်ရခြင်းအကြောင်း
းးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးး
ဆိုင်ကယ်အင်ဂျင်တွေမှာ အများဆုံးဖြစ်လေ့ရှိတက်တဲ့ ပြဿနာကတော့
တွန့်ဆုတ် တွန့်ဆုတ်ဖြစ်တက်ကြပါတယ်။အဓိကပြဿနာတွေကတော့ ဆီ /မီး ပေါက်ကွဲအားမမျှခြင်းကြောင့် အများဆုံးဖြစ်တက်ပါတယ်။ဆိုင်ကယ်တွေမှာ လီဗာဆွဲလိုက်လျှင်တုံ့ဆိုင်း တုံ့ဆိုင်းအင်ဂျင်တွေမှာ အင်ဂျင်လည်ပတ်မှု ပုံမှန်မဟုတ်သော ပြစ်ချက်တစ်မျိုးဖြစ်ပါတယ်။
ဆီပို့စနစ် မီးပေးစနစ်တို့သာ အဓိကဖြစ်ပါတယ်။
ဆီမမှန် မီးမမှန်သောအင်ဂျင်သည် ပေါက်ကွဲအားကောင်းမည် မဟုတ်ပါ။အင်ဂျင်လည်ပတ်မူ မမှန်ဘဲ တွန့်ဆုတ်
တွန့်ဆုတ်ဖြစ်နေသောပြဿနာအကြောင်းအရင်းများစွာရှိပါတယ်။ဆိုင်ကယ်တွေမှာကခေတ်နဲ့အညီပြောင်းလဲထုတ်လုပ်လာခြင်းကြောင့်ခေတ်ဟောင်းဆိုင်ကယ်အင်ဂျင်ဖွ့ဲစည်းပုံစနစ်ကွဲပြားခြားနားပါတယ်။
ခေတ်ဟောင်းနဲ့ခေတ်သစ်ဆိုင်ကယ်တွေမှာ ရိုးရိုးစနစ် ကာဗရိုက်တာနဲ့efiစနစ်ဆိုပြီးကွဲပြားပါတယ်။ကာ
ဗရိုက်တာစနစ်ကိုကျင့်သုံးတဲ့ဆိုင်ကယ်တွေမှာ လေနဲ့ဆီ ရိုးရိုးလေးဘဲအချိုးကြပြီးပေါက်ကွဲပါတယ်။ရိုးစင်းပါသည်။လွယ်ကူပါသည်။
efi စနစ်ဆိုင်ကယ်တွေမှာတော့ဆင်ဆာတွေများပြီး
ecuကဆင်ဆာအားလုံးကို ထိန်းချုပ်ထား၍ နည်းပညာရှုပ်ထွေးပါသည်။လောင်စာဆီကို lnjector ကဖြန့်ဝေပေးသည်။အင်ဂျင်ပြစ်ချက်များကို မျက်မြင် စစ်ဆေးရုံဖြင့် ပြစ်ချက်များကိုမရှာဖွေနိူင်ပါ။ api ်ကိုသုံးကြသည်။
ဆိုင်ကယ်အင်ဂျင်တွေမှာ တွန့်ဆုတ် တွန့်ဆုတ် ဖြစ်ပြီဆိုရင် ဘာတွေအရင်စစ်ဆေးပေးရမလဲ
ပထမဆုံး ဆီကိုသေချာစစ်ဆေးပါ။ဆီ အလိုက်နည်းလား ဆီတိုင်ကီ ပိတ်ဆို့နေလား
ဆီစစ်ဘူး ပိတ်နေလားဒါတွေကိုသေချာစစ်ဆေးပေးပါ။
ဆီလိုင်း ပိတ်ဆို့နေပြီဆိုရင် ကာဗရိုက်တာသို့ဆီပို့နိူင်မည်မဟုတ်ပါ။ပေါက်ကွဲအားကောင်းဖို့ ဆီအလုံ အလောက်မပေးနိူင်သဖြင့်တွန့်ဆုတ် တွန့်ဆုတ်
ဖြစ်တက်ပါသည်။လေစစ် air cleaner တွင်ဖုန်မူန့် သဲမူန့်များကြောင့် အင်ဂျင်တွင်လေအဝင်နည်းခြင်းကြောင့်လည်းဖြစ်တက်ပါသည်။ကာဗရိုက်တာ မကောင်းလျှင်လဲ လေနနဲ့ဆီရောဆက်မူအချိုးအစားမမှန်မကန်ဖြစ်တက်ပါတယ်။
နောက်တမျိုးကတော့မီးလိုင်း မီးလိုင်းတွေမှာတော့ ကွိုင် cdi ပလပ်ကွိုင်
ဖြတ်ကွိုင်ခေါ်ပါဆာ ပလပ်များစသည့်တို့ပါဝင်ပါသည်။
ကွိုင်ဆိုတာက စတက်ကွိုင်ကို ခေါ်ပါတယ်။ကွိုင်အားနည်းရင် ပလပ်ကိုမီးမပွင့်နိူင်သောကြောင့် အင်ဂျင်ကောင်းကောင်း မလည်ပတ်နိူင်ပါ။cdi သူကလည်း အဓိကပါဘဲ cdi တစ်လုံး မကောင်းလျှင် မီးလုံးဝပြောက်တက်ပါတယ်။ကောင်းလိုက် မကောင်းဖြစ်နေရင်လည်း အင်ဂျင်တုံ့ဆိုင်းမူကို ဖြစ်တက်ပါသည်။ပလပ်ကွိုင်မကောင်းလျှင်လဲ မီးမပေးနိူင်ပါ။ပလပ်ကွိုင်ကိုလည်း သေချာစစ်ဆေးပါ။ဖြတ်ကွိုင်ခေါ် ပါဆာကိုလည်းစစ်ဆေးရမည်။သူက တိုင်ပင်တစ်ပတ်ပြည့်တိုင်းမီးထွက်ပေးပါသည်
နောက်ဆုံးကတော့ ပလပ် ဆီမသန့်ခြင်းကြောင့် ပလပ်ကိုညစ်ညမ်းစေတက်ပါသည်။ထိုသို့ ဖြစ်ခြင်းကြောင့် ပလပ်သည် မီးမပွားနိူင်ဘဲဖြစ်တက်သည်။ညစ်ညမ်းနေသော
ပလပ်သည် မီးကောင်းစွာမပွင့်နိူင်သောကြောင့် ဆိုင်ကယ်အင်ဂျင်တွေမှာ တုံ့ဆိုင်းတံ့ုဆိုင်း ဖြစ်ရခြင်း ဖြစ်ပါသည်။   efiဆိုင်ကယ်များအကြောင်းကို နောက်မှရေးသား
ပေးပါမည်။          
                    ကြိုးစားလျှက်
                                 ko zaw



No comments:

Post a Comment

ရွှေခေတ် နည်းပညာ website ကိုလာရောက်လည်ပတ်ကြတဲ့ မိတ်ဆွေအပါင်း ကိုယ်စိတ်ရွှင်လန်းအေးချမ်းကြပါစေ။ ရွှေခေတ် နည်းပညာ website ဟာ အသုံးဝင် Android ...