EFI အေၾကာင္း
Electronic Fuel Injection (EFI) ဆိုတာကေတာ့ အီလက္ထေရာစနစ္သံုး ဆီဖ်န္းစနစ္လို႔ အေၿခခံအားျဖင့္မွတ္ယူနိုင္ပါတယ္။
ကာဘရိုက္တာ ဆီေပးစနစ္ေနာက္ပိုင္း ေပၚထြက္လာတဲ့ နည္းပညာအသစ္ေပါ့ဗ်ာ။
>>> ဘယ္လိုအလုပ္လုပ္သလဲဆိုေတာ့ အာရံုခံကိရိယာေတြ၊ အီလက္ထေရာနစ္သတင္းအခ်က္အလက္စီးကူးမႈေတြ၊ ပင္မွထိန္းခ်ဳပ္မႈ ကြန္ပ်ဴ တာစနစ္ေတြ၊ အီလက္ထေရာနစ္စနစ္နဲ႔ အမိန္႔ေပးေစခိုင္းမႈေတြ၊ တိုင္ပင္ကိုက္ ခ်ိတ္ဆက္ေဆာင္႐ြက္မႈေတြ ဒီစနစ္ထဲမွာ ပါ၀င္ပါတယ္။
>>> အေျခခံအားျဖင့္ Rider က လီဗာကို အတိုးအေလွ်ာ့လုပ္တဲ့အခါ၊ မီးေလာင္ေပါက္ကြဲခန္းဆီကို ေလေတြပို႔ေပးဖို႔ ေလတံခါက ပမာန အနည္း အမ်ားကို Rider ထိန္းခ်ဳပ္တဲ့အတိုင္း လွပ္ေပးပါတယ္။
လီဗာသာသာေလးဆြဲလိုက္ရင္၊ ေလတံခါး နည္းနည္းပဲလွပ္ေပးၿပီး ေလနည္းနည္းပဲ မီးေလာင္ေပါက္ကြဲခန္းထဲပို႔ေပးမယ္။
လီဗာမ်ားမ်ားဆြဲလိုက္ရင္၊ ေလတံခါး မ်ားမ်ားပြင့္ၿပီး၊ မီးေလာင္ေပါက္ကြဲခန္းထဲကို ေလမ်ားမ်ားပို႔ေပးမယ္။ အဲ့လိုပါ။
>>> ဟုတ္ၿပီ။ EFI စနစ္မွာ ၀င္လာတဲ့ ေလထုထည္ပမာဏ အနည္းအမ်ားကို Air Pressure Sensor (ေလဖိအား အာရံုခံကိရိယာ) က အာရံုခံသိရွိၿပီး၊ ဒီသတင္းအခ်က္အလက္ကို ECU (ပင္မထိန္းခ်ဳပ္မႈစင္တာ) သို႔ ေပးပို႔မယ္။ ECU မွ ဒီအခ်က္အလက္ကို ရယူၿပီး ေလပမာဏအနည္းအမ်ားအလိုက္ သင့္ေတာ္တဲ့ ဆီပမာဏကို Injector မွ ဖ်န္းေစပါတယ္။
>>> သတင္းအခ်က္အလက္မ်ားကို အီလက္ထ႐ြန္စီးကူးမႈစနစ္နဲ႔ ေပးပို႔လို႔ အင္မတန္ျမန္ဆန္ တိက်ပါတယ္။
>>> EFI စနစ္မွာ ဆီ ေလ အခ်ိဳးကို အလြန္တိက်ေစပါတယ္။( အျခား Oxygen Sensor ေတြက ဆီေလအခ်ိဳးကို ပိုမိုတိက်ေစေၾကာင္း ေလ့လာနိုင္ေသး)
>>> EFI စနစ္မွာ ဆီကို အမႈန္အမႊားအေနနဲ႔ ဖ်န္းေပးနိုင္လို႔ ေလနဲ႔ ပိုမိုေပါင္းစပ္နိုင္ပါတယ္။
>>> အဲ့ေတာ့ EFI ဆီေပးစနစ္မွာ ဆီေလအခ်ိဳး ေရာစပ္မႈလည္း မွန္မွန္ကန္ကန္ တိတိက်က်၊ ဆီေလ ေပါင္းစပ္နိုင္မႈလည္း အားေကာင္းေတာ့ကာ၊ ပလပ္က မီးခတ္လိုက္တာနဲ႔ အုန္းခနဲ စြမ္းအားအျပည့္နဲ႔ ေပါက္ကြဲနိုင္ၿပီေပါ့။
>>> ေပါက္ကြဲအားေကာင္းတယ္၊ ေလာင္စာေတြ အျပည့္အ၀ ေလာင္ကြၽမ္းနိုင္တယ္။ ဓာတ္ေငြ႕ဆိုးထြက္တာ နည္းသြားတယ္။ ေလာင္စာဆီ သံုးစြဲမႈ ထိေရာက္သြားတယ္၊ စတဲ့ စတဲ့ အင္ဂ်င္စြမ္းရည္ကို အေျခခံအားျဖင့္ ေကာင္းမြန္ေစတဲ့အက်ိဳးေက်းဇူးေတြ အမ်ားႀကီးပါပဲ။
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
KTM 200 DUKE နဲ႔ RC 200 ဆိုင္ကယ္မ်ားတြင္ ဂ်ာမန္နည္းပညာသံုး BOSCH EFI ဆီေပးစနစ္ကို တပ္ဆင္ထားပါတယ္။
READY TO RACE >>>
Crd ..
(Unicode)
EFI အကြောင်း
Electronic Fuel Injection (EFI) ဆိုတာကတော့ အီလက်ထရောစနစ်သုံး ဆီဖျန်းစနစ်လို့ အခြေခံအားဖြင့်မှတ်ယူနိုင်ပါတယ်။
ကာဘရိုက်တာ ဆီပေးစနစ်နောက်ပိုင်း ပေါ်ထွက်လာတဲ့ နည်းပညာအသစ်ပေါ့ဗျာ။
>>> ဘယ်လိုအလုပ်လုပ်သလဲဆိုတော့ အာရုံခံကိရိယာတွေ၊ အီလက်ထရောနစ်သတင်းအချက်အလက်စီးကူးမှုတွေ၊ ပင်မှထိန်းချုပ်မှု ကွန်ပျူ တာစနစ်တွေ၊ အီလက်ထရောနစ်စနစ်နဲ့ အမိန့်ပေးစေခိုင်းမှုတွေ၊ တိုင်ပင်ကိုက် ချိတ်ဆက်ဆောင်ရွက်မှုတွေ ဒီစနစ်ထဲမှာ ပါဝင်ပါတယ်။
>>> အခြေခံအားဖြင့် Rider က လီဗာကို အတိုးအလျှော့လုပ်တဲ့အခါ၊ မီးလောင်ပေါက်ကွဲခန်းဆီကို လေတွေပို့ပေးဖို့ လေတံခါက ပမာန အနည်း အများကို Rider ထိန်းချုပ်တဲ့အတိုင်း လှပ်ပေးပါတယ်။
လီဗာသာသာလေးဆွဲလိုက်ရင်၊ လေတံခါး နည်းနည်းပဲလှပ်ပေးပြီး လေနည်းနည်းပဲ မီးလောင်ပေါက်ကွဲခန်းထဲပို့ပေးမယ်။
လီဗာများများဆွဲလိုက်ရင်၊ လေတံခါး များများပွင့်ပြီး၊ မီးလောင်ပေါက်ကွဲခန်းထဲကို လေများများပို့ပေးမယ်။ အဲ့လိုပါ။
>>> ဟုတ်ပြီ။ EFI စနစ်မှာ ဝင်လာတဲ့ လေထုထည်ပမာဏ အနည်းအများကို Air Pressure Sensor (လေဖိအား အာရုံခံကိရိယာ) က အာရုံခံသိရှိပြီး၊ ဒီသတင်းအချက်အလက်ကို ECU (ပင်မထိန်းချုပ်မှုစင်တာ) သို့ ပေးပို့မယ်။ ECU မှ ဒီအချက်အလက်ကို ရယူပြီး လေပမာဏအနည်းအများအလိုက် သင့်တော်တဲ့ ဆီပမာဏကို Injector မှ ဖျန်းစေပါတယ်။
>>> သတင်းအချက်အလက်များကို အီလက်ထရွန်စီးကူးမှုစနစ်နဲ့ ပေးပို့လို့ အင်မတန်မြန်ဆန် တိကျပါတယ်။
>>> EFI စနစ်မှာ ဆီ လေ အချိုးကို အလွန်တိကျစေပါတယ်။( အခြား Oxygen Sensor တွေက ဆီလေအချိုးကို ပိုမိုတိကျစေကြောင်း လေ့လာနိုင်သေး)
>>> EFI စနစ်မှာ ဆီကို အမှုန်အမွှားအနေနဲ့ ဖျန်းပေးနိုင်လို့ လေနဲ့ ပိုမိုပေါင်းစပ်နိုင်ပါတယ်။
>>> အဲ့တော့ EFI ဆီပေးစနစ်မှာ ဆီလေအချိုး ရောစပ်မှုလည်း မှန်မှန်ကန်ကန် တိတိကျကျ၊ ဆီလေ ပေါင်းစပ်နိုင်မှုလည်း အားကောင်းတော့ကာ၊ ပလပ်က မီးခတ်လိုက်တာနဲ့ အုန်းခနဲ စွမ်းအားအပြည့်နဲ့ ပေါက်ကွဲနိုင်ပြီပေါ့။
>>> ပေါက်ကွဲအားကောင်းတယ်၊ လောင်စာတွေ အပြည့်အ၀ လောင်ကျွမ်းနိုင်တယ်။ ဓာတ်ငွေ့ဆိုးထွက်တာ နည်းသွားတယ်။ လောင်စာဆီ သုံးစွဲမှု ထိရောက်သွားတယ်၊ စတဲ့ စတဲ့ အင်ဂျင်စွမ်းရည်ကို အခြေခံအားဖြင့် ကောင်းမွန်စေတဲ့အကျိုးကျေးဇူးတွေ အများကြီးပါပဲ။
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
KTM 200 DUKE နဲ့ RC 200 ဆိုင်ကယ်များတွင် ဂျာမန်နည်းပညာသုံး BOSCH EFI ဆီပေးစနစ်ကို တပ်ဆင်ထားပါတယ်။
READY TO RACE >>>
Crd ..
No comments:
Post a Comment