EFI အ​ေၾကာင္​း​

EFI အ​ေၾကာင္​း​

Electronic Fuel Injection (EFI) ဆိုတာက​ေတာ့ အီလက္​ထ​ေရာစနစ္​သံုး ဆီဖ်န္​းစနစ္​လို႔ အ​ေၿခခံအားျဖင္​့မွတ္​ယူနိုင္​ပါတယ္​။
ကာဘရိုက္​တာ ဆီ​ေပးစနစ္​​ေနာက္​ပိုင္​း ​ေပၚထြက္​လာတဲ့ နည္​းပညာအသစ္​​ေပါ့ဗ်ာ။

>>> ဘယ္​လိုအလုပ္​လုပ္​သလဲဆို​ေတာ့ အာရံုခံကိရိယာ​ေတြ၊ အီလက္​ထ​ေရာနစ္​သတင္​းအခ်က္​အလက္​စီးကူးမႈ​ေတြ၊ ပင္​မွထိန္​းခ်ဳပ္​မႈ ကြန္​ပ်ဴ တာစနစ္​​ေတြ၊ အီလက္​ထ​ေရာနစ္​စနစ္​နဲ႔ အမိန္​႔​ေပး​ေစခိုင္​းမႈ​ေတြ၊ တိုင္​ပင္​ကိုက္​ ခ်ိတ္​ဆက္​​ေဆာင္​႐ြက္​မႈ​ေတြ ဒီစနစ္​ထဲမွာ ပါ၀င္​ပါတယ္​။

>>> အ​ေျခခံအားျဖင္​့ Rider က ​လီဗာကို အတိုးအ​ေလွ်ာ့လုပ္​တဲ့အခါ၊ ​မီး​ေလာင္​​ေပါက္​ကြဲခန္​းဆီကို ​ေလ​ေတြ​ပို႔​ေပးဖို႔ ​ေလတံခါက ပမာန အနည္​း အမ်ားကို Rider ထိန္​းခ်ဳပ္​တဲ့အတိုင္​း လွပ္​​ေပးပါတယ္​။ ​
လီဗာသာသာ​ေလးဆြဲလိုက္​ရင္​၊ ​ေလတံခါး နည္​းနည္​းပဲလွပ္​​ေပးၿပီး ​ေလနည္​းနည္​းပဲ မီး​ေလာင္​​ေပါက္​ကြဲခန္​းထဲပို႔​ေပးမယ္​။ 
လီဗာမ်ားမ်ားဆြဲလိုက္​ရင္​၊ ​ေလတံခါး မ်ားမ်ားပြင္​့ၿပီး၊ မီး​ေလာင္​​ေပါက္​ကြဲခန္​းထဲကို ​ေလမ်ားမ်ားပို႔​ေပးမယ္​။ အဲ့လိုပါ။

>>> ဟုတ္​ၿပီ။ EFI စနစ္​မွာ ၀င္​လာတဲ့ ​ေလထုထည္​ပမာဏ အနည္​းအမ်ားကို Air Pressure Sensor (​ေလဖိအား အာရံုခံကိရိယာ) က အာရံုခံသိရွိၿပီး၊ ဒီသတင္​းအခ်က္​အလက္​ကို ECU (ပင္​မထိန္​းခ်ဳပ္​မႈစင္​တာ) သို႔ ​ေပးပို႔မယ္​။ ECU မွ ဒီအခ်က္​အလက္​ကို ရယူၿပီး ​ေလပမာဏအနည္​းအမ်ားအလိုက္​ သင္​့​ေတာ္​တဲ့ ဆီပမာဏကို Injector မွ ဖ်န္​း​ေစ​ပါတယ္​။ 

>>> သတင္​းအခ်က္​အလက္​မ်ားကို အီလက္​ထ႐ြန္​စီးကူးမႈစနစ္​နဲ႔ ​ေပးပို႔လို႔ အင္​မတန္​ျမန္​ဆန္​ တိက်ပါတယ္​။ 

>>> EFI စနစ္​မွာ ​ဆီ ​ေလ အခ်ိဳးကို အလြန္​တိက်​ေစပါတယ္​။( အျခား Oxygen Sensor ​ေတြက ဆီ​ေလအခ်ိဳးကို ပိုမိုတိက်​ေစ​ေၾကာင္​း ​ေလ့လာနိုင္​​ေသး)

>>> EFI စနစ္​မွာ ဆီကို အမႈန္​အမႊားအ​ေနနဲ႔ ဖ်န္​း​ေပးနိုင္​လို႔ ​ေလနဲ႔ ပိုမို​ေပါင္​းစပ္​နိုင္​ပါတယ္​။

>>> အဲ့​ေတာ့ EFI ဆီ​ေပးစနစ္​မွာ ဆီ​ေလအခ်ိဳး ​ေရာစပ္​မႈလည္​း မွန္​မွန္​ကန္​ကန္​ တိတိက်က်၊  ဆီ​ေလ ​ေပါင္​းစပ္​နိုင္​မႈလည္​း အား​ေကာင္​း​ေတာ့ကာ၊ ပလပ္​က မီးခတ္​လိုက္​တာနဲ႔ အုန္​းခနဲ စြမ္​းအားအျပည္​့နဲ႔ ​ေပါက္​ကြဲနိုင္​ၿပီ​ေပါ့။

>>> ​ေပါက္​ကြဲအား​ေကာင္​းတယ္​၊ ​ေလာင္​စာ​ေတြ အျပည္​့အ၀ ​ေလာင္​ကြၽမ္​းနိုင္​တယ္​။ ဓာတ္​​ေငြ႕ဆိုးထြက္​တာ နည္​းသြားတယ္​။ ​ေလာင္​စာဆီ သံုးစြဲမႈ ထိ​ေရာက္​သြားတယ္​၊ စတဲ့ စတဲ့ အင္​ဂ်င္​စြမ္​းရည္ကို အ​ေျခခံအားျဖင္​့ ​ေကာင္​းမြန္​​ေစတဲ့အက်ိဳး​ေက်းဇူး​ေတြ အမ်ားႀကီးပါပဲ။

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
KTM 200 DUKE နဲ႔ RC 200 ဆိုင္​ကယ္​မ်ားတြင္​ ဂ်ာမန္​နည္​းပညာသံုး BOSCH EFI ဆီ​ေပးစနစ္​ကို တပ္​ဆင္​ထားပါတယ္​။

READY TO RACE >>>

Crd ..









(Unicode)

EFI အကြောင်း

Electronic Fuel Injection (EFI) ဆိုတာကတော့ အီလက်ထရောစနစ်သုံး ဆီဖျန်းစနစ်လို့ အခြေခံအားဖြင့်မှတ်ယူနိုင်ပါတယ်။
ကာဘရိုက်တာ ဆီပေးစနစ်နောက်ပိုင်း ပေါ်ထွက်လာတဲ့ နည်းပညာအသစ်ပေါ့ဗျာ။

>>> ဘယ်လိုအလုပ်လုပ်သလဲဆိုတော့ အာရုံခံကိရိယာတွေ၊ အီလက်ထရောနစ်သတင်းအချက်အလက်စီးကူးမှုတွေ၊ ပင်မှထိန်းချုပ်မှု ကွန်ပျူ တာစနစ်တွေ၊ အီလက်ထရောနစ်စနစ်နဲ့ အမိန့်ပေးစေခိုင်းမှုတွေ၊ တိုင်ပင်ကိုက် ချိတ်ဆက်ဆောင်ရွက်မှုတွေ ဒီစနစ်ထဲမှာ ပါဝင်ပါတယ်။

>>> အခြေခံအားဖြင့် Rider က လီဗာကို အတိုးအလျှော့လုပ်တဲ့အခါ၊ မီးလောင်ပေါက်ကွဲခန်းဆီကို လေတွေပို့ပေးဖို့ လေတံခါက ပမာန အနည်း အများကို Rider ထိန်းချုပ်တဲ့အတိုင်း လှပ်ပေးပါတယ်။ 
လီဗာသာသာလေးဆွဲလိုက်ရင်၊ လေတံခါး နည်းနည်းပဲလှပ်ပေးပြီး လေနည်းနည်းပဲ မီးလောင်ပေါက်ကွဲခန်းထဲပို့ပေးမယ်။ 
လီဗာများများဆွဲလိုက်ရင်၊ လေတံခါး များများပွင့်ပြီး၊ မီးလောင်ပေါက်ကွဲခန်းထဲကို လေများများပို့ပေးမယ်။ အဲ့လိုပါ။

>>> ဟုတ်ပြီ။ EFI စနစ်မှာ ဝင်လာတဲ့ လေထုထည်ပမာဏ အနည်းအများကို Air Pressure Sensor (လေဖိအား အာရုံခံကိရိယာ) က အာရုံခံသိရှိပြီး၊ ဒီသတင်းအချက်အလက်ကို ECU (ပင်မထိန်းချုပ်မှုစင်တာ) သို့ ပေးပို့မယ်။ ECU မှ ဒီအချက်အလက်ကို ရယူပြီး လေပမာဏအနည်းအများအလိုက် သင့်တော်တဲ့ ဆီပမာဏကို Injector မှ ဖျန်းစေပါတယ်။ 

>>> သတင်းအချက်အလက်များကို အီလက်ထရွန်စီးကူးမှုစနစ်နဲ့ ပေးပို့လို့ အင်မတန်မြန်ဆန် တိကျပါတယ်။ 

>>> EFI စနစ်မှာ ဆီ လေ အချိုးကို အလွန်တိကျစေပါတယ်။( အခြား Oxygen Sensor တွေက ဆီလေအချိုးကို ပိုမိုတိကျစေကြောင်း လေ့လာနိုင်သေး)

>>> EFI စနစ်မှာ ဆီကို အမှုန်အမွှားအနေနဲ့ ဖျန်းပေးနိုင်လို့ လေနဲ့ ပိုမိုပေါင်းစပ်နိုင်ပါတယ်။

>>> အဲ့တော့ EFI ဆီပေးစနစ်မှာ ဆီလေအချိုး ရောစပ်မှုလည်း မှန်မှန်ကန်ကန် တိတိကျကျ၊  ဆီလေ ပေါင်းစပ်နိုင်မှုလည်း အားကောင်းတော့ကာ၊ ပလပ်က မီးခတ်လိုက်တာနဲ့ အုန်းခနဲ စွမ်းအားအပြည့်နဲ့ ပေါက်ကွဲနိုင်ပြီပေါ့။

>>> ပေါက်ကွဲအားကောင်းတယ်၊ လောင်စာတွေ အပြည့်အ၀ လောင်ကျွမ်းနိုင်တယ်။ ဓာတ်ငွေ့ဆိုးထွက်တာ နည်းသွားတယ်။ လောင်စာဆီ သုံးစွဲမှု ထိရောက်သွားတယ်၊ စတဲ့ စတဲ့ အင်ဂျင်စွမ်းရည်ကို အခြေခံအားဖြင့် ကောင်းမွန်စေတဲ့အကျိုးကျေးဇူးတွေ အများကြီးပါပဲ။

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
KTM 200 DUKE နဲ့ RC 200 ဆိုင်ကယ်များတွင် ဂျာမန်နည်းပညာသုံး BOSCH EFI ဆီပေးစနစ်ကို တပ်ဆင်ထားပါတယ်။

READY TO RACE >>>

Crd ..




No comments:

Post a Comment

ရွှေခေတ် နည်းပညာ website ကိုလာရောက်လည်ပတ်ကြတဲ့ မိတ်ဆွေအပါင်း ကိုယ်စိတ်ရွှင်လန်းအေးချမ်းကြပါစေ။ ရွှေခေတ် နည်းပညာ website ဟာ အသုံးဝင် Android ...