spark plug မွာ မီးပြါးေလး ခုန္ထြက္လာ
ဘို့ ဆက္သြယ္ၾကည့္ၾကစို့။
cdi စနစ္မွာ ပါဝင္ဖြဲ႕စည္းထားတာေလး
ျမင္ေတြ႕ပါပီ။
ဖီးကြိဳင္ ၆ ကိုၾကည့္ပါ ။ကာဘာ ကာထား
တဲ့ ဖီးထုပ္ဟာ လၽွပ္စစ္အား ထုပ္ရာ
မူယင္း ကြိူင္ျဖစ္တယ္
ohm 370 ရွိေနတာ ေတြ႕တယ္။
အမ်ားဆုံး 500ေက်ာ္ ေတြ႕ရတယ္။
250 /200ဆို ဒီဆိုင္ကယ္ေတြ
မနိုးေတာ့ဘူး။ cdiရဲ့ resistant ကိုက္ညီမွု
မရွိလို့ spark မထုပ္ေတာ့ဘူး။
ေနာက္ပီး ဆင္ဆာ ျဖတ္ကြိဳင္
သူတာဝန္က မီးကို ပလပ္ဆီ ပို့ေပးတာ
Secondry coil ကို ပလပ္ဆီ မီးလြတ္ေအာင္ လွုံ႔ေဆာ္ေပးတာ။
စက္မနိုးလို့ မီးထြက္ မထြက္စမ္းတာမွာ
တႀကိမ္ေတာ့ ထြက္လိုက္ေသးတယ္ ဆိုယင္
ျဖင့္ ဒီေကာင္ ခ်ိဳ့ယြင္းတာ ေသခ်ာပါ
ohm 100ျဖစ္ယင္ သုံးနိင္ပါေသးတယ္
ျဖတ္ကြိဳင္နဲ႔ cdi ဆက္သြယ္ျပတ္ေတာက္
ယင္လဲ မီမထြက္နိင္ဘူး။
သူက သံလိုက္တုံး မွာရွိတဲ့ ခလုပ္ ငုတ္
နဲ႔ သံလိုက္အားယူကာ အက္ဂနက္ရွင္းကြိဳင္
ကို မီးလႊတ္ခိုင္းတာ
အဲဒီ ခုလုပ္ငုတ္ကို ကရိုင္းဝိတ္ သံလိုက္႐ုိတာ ကြန္ပရက္ရွင္း tdc မေရာက္မီ 10° မွာ တပ္ဆင္တာ
ဒီဆုံခ်က္ အခ်က္ျပကို F အမွတ္ Fireing
order လို့ဆိုတယ္။
ကရိုင္းတပါတ္တိုင္း မီးေပးေနတာ
ျပသနာ မရွိဘူး။
ဒါေၾကာင့္လဲ တခ်ိဳ့ မီးတိုင္မင္ မသိၾကဘူး။
ပလပ္ကို မီးေကာင္းေကာင္းလာတယ္
မနိးတာ ဘာေၾကာင့္ ေမးၾကတယ္။
ထားေတာ့ ဆက္သြယ္ၾကမယ္။
၁။စက္နိုးမူလကြိဳင္ မွ cdi နံပါတ္ 1
ဝါယာ နက္နီၾကား ဆက္သြယ္ပါ
၂။ဆင္ဆာျဖတ္ကြိဳင္ မွ cdi နံပါတ္5
ျပာျဖဴၾကား ဆက္ပါ
၃။ဂေရာင္း အပ္ၾက္ိုး ႏွင့္ cdi နံပါတ္ 3
အစိမ္းႀကိဳး ဆက္ပါ
၄။ပလပ္ကြိဳင္ႏွင့္ cdi နံပါတ္ 4
နက္ဝါၾကား ဆက္ပါ
ဒါဆိုယင္ မီးလႊတ္ဘို့ လုံေလာက္သြားပီ။
နိုးလို့ ့ရပီ။
ရပ္ခ်င္တယ္ stop --==
၅။ cdiနံပါတ္ 2 နဲ႔ ေသာ့
နက္ျဖဴၾကား ဆက္ပါ။
ေသာထဲမွာ ig off လုပ္လိုက္တဲ့အခါ
ဂေရာင္း အပ္ႀကိဳး အစိမ္း နဲ႔ခ်ိပ္ဆက္မိပီး
မီးျဖတ္ေပးတာပါ။
igကို ON ေသာ္လည္း ေသာ့က
အပ္မျဖဳ တ္ေပးလို့ မနိုးတာ တပုံႀကီး။
cdi ေခါင္း ပုံ က 1 2 3
4 * 5
copy crd.
(Unicode)
spark plug မှာ မီးပွါးလေး ခုန်ထွက်လာ
ဘို့ ဆက်သွယ်ကြည့်ကြစို့။
cdi စနစ်မှာ ပါဝင်ဖွဲ့စည်းထားတာလေး
မြင်တွေ့ပါပီ။
ဖီးကွိုင် ၆ ကိုကြည့်ပါ ။ကာဘာ ကာထား
တဲ့ ဖီးထုပ်ဟာ လျှပ်စစ်အား ထုပ်ရာ
မူယင်း ကွိူင်ဖြစ်တယ်
ohm 370 ရှိနေတာ တွေ့တယ်။
အများဆုံး 500ကျော် တွေ့ရတယ်။
250 /200ဆို ဒီဆိုင်ကယ်တွေ
မနိုးတော့ဘူး။ cdiရဲ့ resistant ကိုက်ညီမှု
မရှိလို့ spark မထုပ်တော့ဘူး။
နောက်ပီး ဆင်ဆာ ဖြတ်ကွိုင်
သူတာဝန်က မီးကို ပလပ်ဆီ ပို့ပေးတာ
Secondry coil ကို ပလပ်ဆီ မီးလွတ်အောင် လှုံ့ဆော်ပေးတာ။
စက်မနိုးလို့ မီးထွက် မထွက်စမ်းတာမှာ
တကြိမ်တော့ ထွက်လိုက်သေးတယ် ဆိုယင်
ဖြင့် ဒီကောင် ချို့ယွင်းတာ သေချာပါ
ohm 100ဖြစ်ယင် သုံးနိင်ပါသေးတယ်
ဖြတ်ကွိုင်နဲ့ cdi ဆက်သွယ်ပြတ်တောက်
ယင်လဲ မီမထွက်နိင်ဘူး။
သူက သံလိုက်တုံး မှာရှိတဲ့ ခလုပ် ငုတ်
နဲ့ သံလိုက်အားယူကာ အက်ဂနက်ရှင်းကွိုင်
ကို မီးလွှတ်ခိုင်းတာ
အဲဒီ ခုလုပ်ငုတ်ကို ကရိုင်းဝိတ် သံလိုက်ရိုတာ ကွန်ပရက်ရှင်း tdc မရောက်မီ 10° မှာ တပ်ဆင်တာ
ဒီဆုံချက် အချက်ပြကို F အမှတ် Fireing
order လို့ဆိုတယ်။
ကရိုင်းတပါတ်တိုင်း မီးပေးနေတာ
ပြသနာ မရှိဘူး။
ဒါကြောင့်လဲ တချို့ မီးတိုင်မင် မသိကြဘူး။
ပလပ်ကို မီးကောင်းကောင်းလာတယ်
မနိးတာ ဘာကြောင့် မေးကြတယ်။
ထားတော့ ဆက်သွယ်ကြမယ်။
၁။စက်နိုးမူလကွိုင် မှ cdi နံပါတ် 1
ဝါယာ နက်နီကြား ဆက်သွယ်ပါ
၂။ဆင်ဆာဖြတ်ကွိုင် မှ cdi နံပါတ်5
ပြာဖြူကြား ဆက်ပါ
၃။ဂရောင်း အပ်ြကိုး နှင့် cdi နံပါတ် 3
အစိမ်းကြိုး ဆက်ပါ
၄။ပလပ်ကွိုင်နှင့် cdi နံပါတ် 4
နက်ဝါကြား ဆက်ပါ
ဒါဆိုယင် မီးလွှတ်ဘို့ လုံလောက်သွားပီ။
နိုးလို့ရပီ။
ရပ်ချင်တယ် stop --==
၅။ cdiနံပါတ် 2 နဲ့ သော့
နက်ဖြူကြား ဆက်ပါ။
သောထဲမှာ ig off လုပ်လိုက်တဲ့အခါ
ဂရောင်း အပ်ကြိုး အစိမ်း နဲ့ချိပ်ဆက်မိပီး
မီးဖြတ်ပေးတာပါ။
igကို ON သော်လည်း သော့က
အပ်မဖြု တ်ပေးလို့ မနိုးတာ တပုံကြီး။
cdi ခေါင်း ပုံ က 1 2 3
4 * 5
copy crd.
No comments:
Post a Comment