Shwe Mee Eain Shin
(Move to ...)
Home
Motorcycle Repairing Video မ်ား
ကလပ္ျပားလဲဖို႔ျဖဳတ္ပီဆိုရင္ ကလပ္ျပား ဆီေမရာက္(ဆီေ...
ဂီယာေခ်ာ္တာ စိတ္ညစ္တဲ့ ညီအစ္ကိုမ်ားအတြက္
Plug miss fireျဖစ္ျခင္းႏွင့္ မီးဆင္းမမွန္ျခင္း
Cv carburetor ရဲ႕ဝါယာနစ္စဝင္ထားေသာ ပစၥည္းတစ္ခ...
ပညာသင္ညီအကိုမ်ားအတြက္
Hitachi ရဲ႕ Engine ႏိုးမရတဲ့အေၾကာင္း
ဆိုင္ကယ္အင္ဂ်င္ အသံေတြက ေျပာေသာ အင္ဂ်င္ ျပစ္ခ်က္မ်ား
အခ်ိန္မေပးႏိုင္ခဲ့ရင္အလြယ္နည္းေလးပါ(ျဖတ္လမ္း)
Honda click 125 Ecu ရဲ့ အလုပ္လုပ္ပုံအေၾကာင္း နဲ႔ ဆ...
Honda click 125 Ecu ရဲ့ အလုပ္လုပ္ပုံအေၾကာင္း နဲ႔ ဆ...
စလိားျခင္းကိုဘယ္ေနတိုင္းသင့္သလဲ
ဆိုင္ကယ္တစ္စီး ဘက္ထရီအားမဝင္ေတာ့ဘူး ဆိုရင္ /ဘက္ထရီ...
တစ္လံုးထိုးႏွစ္လံုးေတာ့ရတယ္ ေလးလံုးထိုးမလုပ္တတ္လို...
Sky WaveSuzuki Efi ဝါယာလိုင္း အဝင္အထြက္ အလုပ္လုပ္ပုံ
ပစ္စတင္နဲ႔ဘားဘယ္လိုအတြဲညီညီ အတိအက်တိုင္ပင္ကိုက္အလု...
Remote တပ္နည္း
EFI ဆိုင္ကယ္ အဆြဲအ႐ုန္း မေကာင္းေစျခင္းရဲ့ တရားခံ
မီးမထြက္သည့္ ပလတ္အားခဏသုံးရန္ျပဳျပင္နည္း
ဘာလို့ဘိုးရင္းခ်ထားတဲ့ အင္ဂ်င္ဟာေရရွည္မခံတာလဲ၊ေရလာ...
အေျခခံစက္ျပင္နည္းမ်ား
ကရိုင္းရွပ္အားေလ့လာစမ္းစစ္ ျခင္း
အသံမ်ား သို့မဟုတ္ ဆိုင္ကယ္အင္ဂ်င္ႏွင့္စကားေျပာျခင္...
ကလပ္အံု ဆိုင္ရာ သိစရာမ်ား… clutch box တစ္ခုရဲ႕အလုပ...
တူးစတုတ္ ဖိုးစတုတ္ ဓာတ္ဆီ ဒီဇယ္ အဂ်ၤင္ တို႔၏ ...
အင္ဂ်င္တလုံးအား စက္နွဳိးရန္၊ ဗား/တက္ပက္ စတင္ခ်ိန္တ...
ေမာ္တာမလွည္ပတ္ႏိုင္ျခင္း ျပ ႆနာမ်ား
SuperCharger Vs Turbo Charger
book
ဆိုင္ကယ္ေတြမွာ ဘာ့ေၾကာင့္ ဒီဇယ္အင္ဂ်င္ မသုံးၾကတာလဲ?
အေျခခံChargingစစ္ေဆးမွုႏွင့္ ျပင္ဆင္မႈ
ဘဘ Tinmg Ygm Ayeayeရဲ႕ ပို့စ္ပါတခ်ို့က comment မွာ...
အင္ဂ်င္တစ္လုံးရဲ့ ျမင္းေကာင္ေရ(HP)ဆိုတာ ဘာလဲ______...
ဂ်မ့္ ျဖစ္ၿပီး က်ပ္ေနေသာဂါဂ်ီပင္ ျဖဳတ္တဲ့နည္း
အဂၤ်င္သံက အမ်ိဳးမ်ိဳးထြက္တယ္မၿငိမ္ဘူးဆိုရင္
ဆီဗား၊ မီးဗား၊ တိုက္ပစ္ခ်ိန္နည္း
ဒိုင္အုပ္အေၾကာင္း
spark plug မွာ မီးပြါးေလး ခုန္ထြက္လာ ဘို့ ဆက္...
ပလပ္ဝါးျခင္းႏွင့္သူ၏ပုစၧာ
ကင္းမရွပ္ ဂါပနာႏွင့္မ်က္မွန္ကြင္းအေၾကာင္း
ဆုိင္ကယ္ GPS တပ္နည္း
ျပီးျပည့္စံုေသာမီးေလာင္ေပါက္ကြဲမႈ
လိုက္ကြိဳင္ခ်ာခ်င္ကြိဳင္ အေၾကာင္း
ဗားေကာက္ေကြးျခင္း ဘားဟာျခင္း အေၾကာင္းအရင္း…
EFI စနစ္ ဆိုင္ကယ္မ်ား ဆိုင္ကယ္လီဗာေဆာင့္ဆြဲ၍ ေမာင...
ဘတၳရီအားအဝင္ျပႆနာ အေျဖရွာနည္း
Piston( ပစၥတန္) ႏွင့္ Raing (ရိန္း) ေကာင္းမေကာင္း...
ဝါယာရိန္းနည္းပညာမွတ္စု
လွ်ပ္ခံ ေခၚ ရီစၥတာ
ဘီးမွာ မီးဆင္ခ်င္တ့ဲ အကိုေတြ အ့ဲအတိုင္းဆင္လို...
Crankshaft Position Sensor (CKP Sensor)
C D I တစ္လံုး အလုပ္ လုပ္ပံု
EFI ဆိုတာ အပိုင္း( 1 )
EFI ဆိုတာ အပိုင္း( ၂)
ပန္႕စနစ္ နွင့္ အင္ဂ်က္တာမ်ား
Yamaha YZ , 2 stroke ေတြအေၾကာင္း
ဒိုင္အုပ္တိုင္းတာနည္းေလးပါ
EFI ဆိုတာ အပိုင္း(3)
ဓါတ္ဆီ အဂ်ၤင္တစ္လံုး၏ ဆီေပးအနည္းအမ်ားကို ထိန္းခ်ဳပ...
သံုးဘီးဆိုင္ကယ္ေတြမွာ အပ်က္အမ်ားဆံုး ျပႆနာမ်ား
ဆိုင္ကယ္စီးသူတုိင္း သိထားသင့္တဲ့ အေျခခံအခ်က္မ်ား ...
ဆိုင္ကယ္စီးသူတုိင္း သိထားသင့္တဲ့ အေျခခံအခ်က္မ်ား ...
ဆိုင္ကယ္မွာ မီးခိုးလုိက္ေနျပီလား ? မီးခုိးအေရာင္က...
ဆိုင္ကယ္မွာ မီးခိုးလုိက္ေနျပီလား ? မီးခုိးအေရာင္က...
ကာဘရိုက္တာမ်ားနွင့္ CV ကာဘရိုက္တာအပိုင္း(2)
(Stater Motor ) စတက္ေမာ္တာ မလည္ပတ္နိူင္ျခင္း ျပႆနာ...
(Stater Motor)စတက္ေမာ္တာမလည္ပတ္နိူင္ျခင္းနွင့္ ့္...
ဆိုင္ကယ္တစ္စီး ရဲ႕ ႏွလံုးသား သို႔မဟုတ္ ၀ိညာဥ္ (အင္...
2stroke အင္ဂ်င္အလုပ္လုပ္ပံု
ACG motor ေလ့လာျခင္း
ဆိုင္ကယ္အင္ဂ်င္ေတြမွာ အင္ဂ်င္ဝိုင္
Vavle(ဘား)
ဆိုင္ကယ္အင္ဂ်င္ ဓာတ္ဆီစားျခင္း ျပႆနာမ်ာ
compression lose ျဖစ္၍ စက္နိုးမရျခင္း
EFI အေၾကာင္း
ABS system အေၾကာင္း
အင္ဂ်င္ မီးေခါက္သံဘာေႀကာင့္ျဖစ္ေပၚရသလဲ
ကာဘရိုက္တာမ်ားနွင့္ CV ကာဘရိုက္တာအေၾကာင္း
ပလပ္(spaking pluge)မီးပြား ပလပ္မ်ားကို ဘာေႀကာင့္အသ...
ဆိုင္ကယ္စီးသူတုိင္း သိထားသင့္တဲ့ အေျခခံအခ်က္မ်ား ...
ဆိုင္ကယ္အင္ဂ်င္ တြန္႔ဆုတ္ တြန္႔ဆုတ္ ျဖစ္ရျခင္းအေႀ...
4stroke အင္ဂ်င္အလုပ္ လုပ္ပံု
ဓါတ္ဆီ၊ Octane Rating ႏွင့္ အရည္အေသြးညံ့ဓါတ္ဆီမ်ား...
Car Repairing Application
Motorcycle Repairing Application
▼
ကလပ္ျပားလဲဖို႔ျဖဳတ္ပီဆိုရင္ ကလပ္ျပား ဆီေမရာက္(ဆီေျခာက္)ေန်လႇင္ 👇👇👇👇👇👇
သတိထားဖို့ ျမႇဝေပးခြင်းပါ👇👇👇👇👇👇
ကလပ္ျပားလဲဖို့ျဖဳတ္ပီဆိုရင္ ကလပ္ျပား ဆီမေရာက္(ဆီေျခာက္)ေနလၽွင္ 👇👇👇👇👇👇
သတိထားဖို့ မၽွေဝေပးျခင္းပါ👇👇👇👇👇👇
No comments:
Post a Comment
Home
View web version
No comments:
Post a Comment